• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailing starter met leaseauto

R2detour

Detailing rookie
16 jul 2019
8
15
Hey iedereen!

Ik ben Kenny (31jaar) en ben sinds kort in aanraking gekomen met detailing daar ik mijn oude lease auto volgende week moet binnen brengen om te vervangen voor een gloednieuwe Skoda Superb break lavablue DSG.
Daar mijn oude auto helemaal spik en span moet zijn was ik gaan horen bij een lokale detailer uit de buurt voor een offerte. Toen ik deze offerte te zien kreeg dacht ik, dan kan ik het beter zelf doen en kwam ik via een collega van het werk op dit forum uit en nu heb ik natuurlijk de smaak te pakken om de nieuwe auto ook proper te houden. Ik heb ondertussen al wel wat handleidingen gelezen op dit forum en de nodige youtube kanalen bekeken. Hierdoor kan ik deze week mijn eerste grote bestelling plaatsen.

Je zal me hier nog wel tegen komen op het forum! Tot snel!
 
  • Leuk
Reactions: PA27506