• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailliefhebber uit Antwerpen (Schilde)

Brikke

Detailing addict
7 okt 2009
61
52
Hey beste mededetailers,

Ik ben Kris Bryon uit Antwerpen.27 jaar,7jaar samen met mijn lief vrouwtje en 2 lieve Zoontjes. Ik volg natuurlijk al geruime tijd het forum maar heb er nooit echt aan gedacht mezelf voor te stellen,Ik vind het fantastisch om hier rond te neuzen tussen al die verschillende produkten en ik kan echt genieten van al die mooie blinkende auto's waar zo hard en met zoveel liefde aan gewerkt is.
Onze gezinswagen is een Renault grand Scenic,niet mijn droomauto maar wel erg praktisch met de kids.
Verder rijd ik zelf dagelijks in een volvo V50,eigelijk mijn pa zijn auto maar we werken op dezelfde locatie en ik pik mijn pa op dus eigelijk staat de auto altijd bij mij.
In ruil onderhoud ik hem natuurlijk zo goed mogelijk :)^
Dit was zo een beetje mijn voorstelling in het kort,verder zal ik nog proberen te plaatsen in het show off forum en natuurlijk altijd vol enthousiasme blijven kijken naar de show offs,collecties,projecten,enz enz.....

Koude groetjes uit het verre Schilde :ja
 
welkom op carclean forumschilde das bekend voor deze zeeuw.Kwm regelmatig daar om reptielen voedsel daar te halen bij het orchideen huis.
Veel leer,lees en vraag plezier toegewenst.
gr Zuidwest10
 
Vampire zei:
Welkom Kris! :ja
Zo ver is Schilde niet, maar 't is er wel koud :D

Hey Vampire,

Is inderdaad niet zo ver,is hier zeker koud brrr. kijk al uit naar beetje beter weer want den auto ziet er niet uit momenteel
 
Vampire zei:
Ik kijk er ook naar uit! Ik durf met de auto bijna niet buiten te komen van schaamte: zo vies en vuil! :sob:

Paul


hehe snap ik volledig hoor ik voel me ook maar beschaamd,zie bijna niets meer door mijn spiegels
 
Ja is een volledig aangepaste duval ;) de standaard was te saai dus deze heeft nog hier en daar een optie meer ;) en ja ik kom dicht uit je buurt. Dus als je eens een helpende hand nodig hebt je weet me te vinden. ;) grtz
 
Welkom Kris op dit schitterende forum en veel leesplezier.

Vanuit een iets verder gelegen Duffel, maar toch ook nog België en voor mij nog horend bij Antwerpen.
 
Toch leuk om te horen dat er zoveel detailers in mijn buurt wonen,altijd handig als ik hulp nodig heb ,^^