• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

detailliefhebber uit België

subarufreak

Detailing chief
15 jul 2010
275
85
41
hallo

Dominique Delbecke is de naam, my83, wonende te Oostnieuwkerke, in België, al 15 jaar samen met de schoonliefde, Sofie, papa van een flinke kapoen Lucas
grootste hobby, passie, beroep, leven (na Lucas): AUTO's!!

leren rijden met moeders Suzuki Swift
dan eerste eigen auto was een Citroen Saxo VTR
ondertussen reed ik al rond met de Subaru Impreza Stars25 (staat nog steeds in de garage als hobbyauto ondertussen)
en als dagdagelijkse auto na de Saxo een Clio 172 gekocht

paar foto's:

enkele foto's:
ve28m0.webp

35l9h1u.webp

jhwv34.webp

2ujkxg3.webp

fqtug.webp

x2tevr.webp

24yy8nc.webp

260bqjs.webp

4tq4n9.webp

2z6h8ci.webp

2qd1ont.webp

nqzb6b.webp

5o8nwi.webp

de collectie is grotendeels auto finesse aan het worden. toch zeker voor mijn auto's.
voor mijn vriendin haar Corsa is het grotendeels gyeon, de bathe+, wetcoat en cure, omdat deze auto kwa carrosserie in slechte staat is. vol krassen, parkeerschade, aanrijschade en dergelijke meer...

Welkom vanuit de andere kant van het land, en veel lees- en schrijfplezier hier op het forum.

je kan altijd liefhebber zijn van meerdere auto's, meerdere merken.
heb zelf nu de subaru (ook in schaalmodellen een collectie) en de clio
maar ben door mijn pa ook gebeten door de Ford microbe met al resultaat: een abonnement op een Engels ford boekje en een vitrinekast vol Ford modellen :-)

Dag Dominique!

ook vanwege mij welkom!
mijn forumnaam laat het niet meteen vermoeden, maar wij kennen elkaar: ik heb ooit ook nog een Subaru gereden (dat roeselaars lawaaimakend blauw kanon), die ik spijtig genoeg verkocht heb.

Dat jij een detailler bent verbaast me niks!

hehe. hey Dieter!!! ik zou mezelf zeker geen detailer noemen hoor. gewoon ferme liefhebber :-)
hoe gaat het nog met jullie? en de collectie? en de dochtertjes? :-)

twee weken verlof gehad. had de subaru de week ervoor binnengebracht voor de keuring, verse olie en een kleine mod te laten doen. die niet meer gepoetst in mijn verlof
enkel maar gereden:
10omd1t.webp

2ef4wew.webp

21kb7lh.webp

de vrouw haar corsa heb ik wel een voormiddag aan gespendeerd. wat allerlei klusjes zoals het verwijderen van de ruitenfolie LA. wat krasjes uitgepolierd met de dap,...
de auto zou eigenlijk volledig moeten gekleid worden, gevolgd door een machinale polierbeurt en alles wat erbij hoort maar hij is het eigenlijk niet zo waard... allerlei deukjes en krassen van parkeerschade...
maar toch niet zo heel slecht denk ik kwa reflectie:
30s84r4.webp

15y9dzm.webp

oupc7p.webp

jrp7hu.webp

en dan mijn ouwe getrouwe clio rs. tijdens mijn verlof 2 keer mee gereden... de week voor mijn verlof had deze een volledige correctie gekregen dus stond nog redelijk vers.
gewassen en voorzien van nog wat af spirit en af glisten
f9i99x.webp

25z121c.webp

35i55cn.webp

2u3wgah.webp

t5qbg2.webp

reacties, tips en meningen zijn altijd welkom. ik leer graag bij.