• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

detailliefhebber uit België

Die zien er weer heel goed uit!
Alles OK hoor, met de vrouw en kindjes, én met de collectie! Wat mis ik de subaru als ik de jouwe zo zie... Weet je de mijne (geweest) nog rondrijden? Die is een tijdlang gespot geweest in het Brugse.

dctrl;n428032 zei:
Die zien er weer heel goed uit!
Alles OK hoor, met de vrouw en kindjes, én met de collectie! Wat mis ik de subaru als ik de jouwe zo zie... Weet je de mijne (geweest) nog rondrijden? Die is een tijdlang gespot geweest in het Brugse.

nee makker. niet meer gespot geweest.

ik neem aan AlFirE dat ik u met een alfa kan spotten? ;-)

dank u. vanavond van de lokale dealer de gyeon cancoat en gyeon prep opgehaald voor de corsa.
ondertussen ben ik niet zo heel tevreden van de beading van de clio met de auto finesse spirit... mijn monello ibrido leek beter, zelfs bij een vuile auto.

maar we blijven knutselen aan de auto's :-)
1z1csr6.webp

n6e4py.webp

nog enkele sfeerbeeldjes van de corsa:
2i0z0p1.webp

2yu0w86.webp

2v9oh8p.webp

Hė Dominique
Jij hoort hier duidelijk thuis op dit forum: een echte poetser ... Maar ... euh ... Producten kopen bij de lokale dealer? Da's hier echt wel vloeken in de kerk. ;-)
Veel plezier nog met je wagens en dit forum.
Met vriendelijke groeten, Alex

Die is verdelen van gyeon en op iets meer dan een km van mijn deur... on de vijf jaar dat ik bestel bij carclean lig ik aan een totaal bedrag van mijn 3000 euro dus denk niet dat zij ervan gaan wakker liggen Alex.

beste wensen voor het nieuwe jaar!!!

voor wie instagram heeft, daar vind je redelijk wat beadingfoto's terug van me :) ben nogal verslaafd...

voor de rest niet veel nieuws te vertellen. corsa nog steeds in de cancoat, clio in de auto finesse spirit wax (niet tevreden van) en subbie nog steeds netjes in de garage tijdens het gure weer...

2v9oh8p.webp

5nj6f5.webp

wel nog leuke foto's gevonden toen we de subaru net hadden
2btp9e.webp

ondertussen blijven we er aan bezig
1z1csr6.webp

16huouv.webp

3486dmb.webp

n6e4py.webp

veel detailplezier!!

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk