• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailrs

Misschien dat Carclean een (kort) vergelijkend warenonderzoek op de socials wil posten met betrekking tot deze laatste aanwinst.
DetailRS versus één van de merken uit het assortiment: Gyeon/Dodo/Nano/Koch/P&S etc.

Ik snap het niet? :blush: Waarom zou je een ander white label merk gaan introduceren en verkopen naast het eigen Monello aanbod?
Monello is in veel gevallen geen 'white label'. Zeker, niet alle producten zijn uniek geformuleerd. Maar 80% is uniek en nergens anders te krijgen of met een ander labeltje erop. Veel vloeistoffen zijn op maat voor ons geproduceerd, naar onze eisen en wensen. Maar dat geldt ook voor onze microvezellijn. Het is ook geen huismerk, want het wordt op veel meer plaatsen verkocht dan alleen bij onszelf.

En ik snap het wel, jullie (onze forumleden) zijn vooral die-hard enthousiastelingen, maar jullie vertegenwoordigen maar een heel klein deel van de markt. En buiten jullie enthousiasme heb je gewoon heel veel mensen die wel interesse hebben in producten en graag een bepaald merk willen omdat ze dat ergens gezien hebben, omdat de buurman gebruikt of gewoon omdat ze er tevreden over zijn.

Detailrs is wat ons betreft een logische keuze om te proberen.

En Kenny is klant bij ons, vermoedelijk daadwerkelijk tevreden over de producten. Hij is geen medewerker van ons of van Detailrs en niemand heeft hem gevraagd om die reviews te plaatsen.

• Leuk
Reacties: Morpheus02007
Wat mij de laatste tijd wel opviel is dat er flink gesneden is in het assortiment. Merken zoals Sam's en zelfs Mothers zijn uit het assortiment. Daarnaast is het gamma van merken die nog wel in het assortiment zitten flink verkleind. Er is dus plaats gemaakt voor voor nieuwe merken zoals Detailrs. Ik heb er best wel wat van op de socials gezien. Nog geen producten dan gezien waarvan ik dacht die moet ik hebben. Wat ik er van weet weet, lijkt het sterk op een white label merk en daarmee geen toegevoegde waarde voor mij.
Ja, er zijn merken verdwenen, Mothers omdat zij niet willen voldoen aan de Europese regels en daarom mag het merk hier niet meer verkocht worden. Datzelfde geldt voor Sam's, waar ook de vraag van terugliep. Voor andere producten van merken die we wel voeren zijn er producten er alleen uitgegaan als ze niet of nauwelijks verkocht werden. We zijn geen museum.
Ik zie dat dit topic meer aan het uitmonden is in 'welk merk kun je nog meer aandragen?' in plaats van 'wat vind je van Detailrs?'.
Op zich prima, maar houd even het oorspronkelijke topicdoel in de gaten.
Voor suggesties voor producten en merken hebben we overigens al een ander (langlopend) topic.
Ik kon dat topic niet zo snel vinden, dus heb het verplaatst naar een nieuw topic. Mocht iemand het originele topic kunnen vinden, dan voeg ik ze samen.
Idd...sorry. Is denk ik gewoon deze kant opgegaan omdat veel mensen liever een ander nieuw merk hadden gezien dan dit. Dan is de fantasie van wat zou kunnen zijn op hol geslagen.
Ach ja, we kunnen niet iedereen blij maken.
CC kennende komt van een nieuw merk in het assortiment wel een video. Ik wacht rustig af op het eerlijke oordeel van de mannen.
Zeker, die video komt eraan!