• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

detailspray

evdven

Detailing addict
29 mrt 2010
65
52
Ik heb mijn auto een tijdje geleden een volledige detailbeurt gegeven,Heb de auto toen behandeld met poorboys blackhole daarna ex-p daarna de natty's bleu.ik heb nu poorboy'qd+ en de red mist van dodo juice,De poorboy's qd+ heb ik al een keer gebruikt mooie glans maar was moeilijk af te nemen moest een paar keer wrijven voor een mooi resultaat,Nu is mijn vraag kan ik over deze producten red mist gebruiken of kan ik beter bij poorboy's qd+ blijven voor een duurzame bescherming voor de onderliggende wax de natty's.

je kan prima je red mist gebruiken.
deze zal nog meer bescherming bieden, al heb ik niet de problemen met qd+ zoals jij ze omschrijft..

ik spuit altijd een mf padje is met 3 spraytjes, daarmee breng ik het aan..
eventjes wachten, en in 1 veeg veeg ik het eraf.. erg makkelijk vind ik

Wat jij beschrijft herken ik ook niet hoor.
3 sprays op een mf doek, paar halen over het paneel. Daarna met een droge schone kant
weer terug en het glanst er over...

Ik denk dat ik al weet wat ik verkeerd doe,Ik spray ook op een mf doek behandel dan een panel en wrijf dan met een andere kant van de doek schoon toch merk ik dat de doek toch nog natte plekken vertoont van de qd+ [doordrenkt],ik zal de volgende keer proberen met een hele schone doek uit te poetsen.alleen ik twijfel nog tussen de red mist en qd+.Welke van de 2 geeft het langst bescherming,en tast redmist mijn waxlaag van natty's aan?

Red Mist: :love QD+: :-)^ Toch gaat mijn voorkeur uit naar de Dodo! Werkt en beschermd net even beter. Spray wat af met dat spul....