• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DetroitV8 met een Duits/Frans wagenpark

DetroitV8

Detailing trainee
20 aug 2019
7
25
Beste poetsers!

Al enige tijd geleden heb ik mijzelf aangemeld, daar ik al enkele jaren producten via Carclean koop.
Inmiddels twee 'help' topics gestart, dus voorstellen lijkt mij wel op z'n plek.

Zoals mijn nickname doet vermoeden enorm fan van al het moois aan de overkant van de grote plas.
Een voorkeur voor een specifieke fabrikant heb ik niet, alhoewel submerk Cadillac mij erg begeert.
Tot september jl. had ik zelfs een Cadillac CTS in bezit. De afgelopen jaren slechts 9000km mee gereden want 's zomers de cabrio en 's winters de Fiesta.
Ik was gewoon té zuinig op de Cadillac.
Voor mij ook een reden om hem toch weg te doen, achteraf met spijt overigens.

Maar goed, ik heb nog andere voertuigen.

2018 Ford Fiesta Vignale
IMG-5295.jpg


2001 SLK230 Kompressor en 2006 SLK280 V6
de '01er gaat er in de lente overigens uit.
Whats-App-Image-2020-12-22-at-11-11-11-PM.jpg


2001 Citroen Saxo 16v
Whats-App-Image-2020-12-22-at-11-33-40-PM.jpg


Ik werk graag met Gyeon en Monello maar het aantal Turtle Wax producten groeit ook hard in mijn voorraadkast :blush:
Voor het detailen op hobby niveau kan ik gebruikmaken van de loods van mijn schoonpa, wel zo handig.
Ook verzamel ik graag 1:18 schaalmodellen, vandaag de dag 29 jaar oud en ben werkzaam in de leasebranche als fleetmanager.

Leuk jullie te leren kennen, ik hoop dat ik wat kan bijdragen!
Cheers,

Thomas
 
Laatst bewerkt:
Leuk om zo vroeg al zo veel reacties te ontvangen. Dat is op andere fora wel anders :blush:
Ben m'n leeftijd vergeten te benoemen; 29!
 
  • Leuk
Reactions: Timo84
Schitterend om nog meer petrolheads hier tegen te komen. Die passie voor V8'en snap ik, al komt die bij mij vooral door de Mad Max reeks.