• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

devyd stelt zich voor :)

devyd

Detailing rookie
27 dec 2011
6
0
hallo iedereen ,

ik ben devyd uit lier (belgie) , ben al een hele tijd een lezer op het forum maar wou me nu toch even voorstellen :ja
ik werk bij een autopoets bedrijf (soms ondankbaar omdat je niet alles kan doen zoals je zou willen )
ben al geruime tijd geintreseerd in het detailen , en probeer ook wat op de hoogte te blijven van de nieuwe spullen , op mijn werk
hebben we nu ook de producten van monello voor de specialle gevallen die dan toch het beste van het beste willen ;)
ik rij zelf met een peugeot 308 sw premium , in de geweldige kleur zwart , en deze zal in de lente een volledige detailing beurt krijgen !
als jullie nog vragen hebben stel ze gerust ?
ik hoop hier nog een leuke tijd op het forum te mogen hebben !!

grtz devyd

BC911 zei:
Welkom hier, en dus heel de dag lekker wagens poetsen ;)

heel de dag wagens poetsen :) ja en nee ! de meeste wagens zijn nieuwe wagens dus daar is niet zo heel veel werk aan !
de occasies daarentegen is andere koek soms :-/ ,
die men job supergraag en binnekort is eindelijk ons detailcenter ook afgewerkt dus gaan we ons een beetje meer kunnen laten gaan ;-)

jazeker :) deze zaterdag is het de allerlaatste keer dat het open is , dus gaan we er nog is een goei lap op geven :party

Verdorie ! Dat wist ik niet! Ben er nooit geweest en het stond wel op het verlanglijstje ! De livesets die op het net rondzwerven zijn magisch! Vooral Jean (Delaru) kan me bekoren !