• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Diamondbrite

@IbizaSigno: ik doelde op stukje van post #16: waxoyl vs EXP .... gaat over diamondbrite en om die reden plaatste ik mijn reactie ( wellicht zo iets genuanceerder )
 
Diamondbrite ken ik niet.
Maar zes jaar garantie? Waar geven ze die garantie dan op?
En wat moet je daarvoor doen (of juist niet doen)?

In de diverse topics die hier over Waxoyl staan is te lezen dat na ongeveer 1,5 jaar je toch echt wel mag verwachten dat de waxoyl van de auto verdwenen is.
Het lijkt me erg stug dat een ander produkt (Diamondbrite) 6 jaar kan blijven zitten...
Als je het verschil tussen Waxoyl en Diamondbrite niet kan onderbouwen is dit wel heel kort door de bocht. Waxoyl geeft zelf ook aan op hun website dat hun product eraf gaat bij veelvuldig wassen. Dat is bij de meeste producten, zelfs bij Glascoating. Echter er is wel een degelijk verschil. De glasgraad (meetbaar) en de beads (druppelvorming en hoogte) zijn factoren welke in diverse onafhankelijke onderzoeken getest zijn. Daarbij speelt het onderhoud na het wassen een grote rol bij alle coatings. Glascoating én Diamondbrite 2K komen beide ongeveer gelijk uit de test. Echter op levensduur scoort Diamondbrite beduidend hoger. 2K heeft ook als voordeel dat een autospuiter niet in de stress schiet bij schade en er kan wrap en signing op worden uitgevoerd. Glascoating kan laag voor laag worden opgebouwd maar maakt de auto ongeschikt voor signing en of wrap. Tot slot is de voorbereiding van de lak, ongeacht welke coating u zou aanbrengen essentieel voor het resultaat. Ik hoop dat dit wat opheldering geeft.
 
Hallo, zoekend naar info over lak verzegeling kwam ik terecht op dit forum.
Leuk om e.e.a. te lezen.
Nu mijn vraag;
Ik ben bekend met waxoyl daar ik een nieuwe wagen heb aangeschaft wilde ik wederom dit laten doen.
Nu ben ik naar een cleanings bedrijf geweest hier in de buurt alleen die adviseerde mij om Diamondbrite te gebruiken.
Men geeft 6 jaar garantie????
Is hier iemand met dit produkt bekend en/of ervaringen??
Groet,
Joop
Correct, 6 jaar in NL en levenslang in de UK ;)
 
200.gif
 
Toch wel geinig... Dan plaatst je hier een bericht met waarschijnlijk het doel om mensen via Google o.i.d hier op dit forum terecht te laten komen, maar als je 3 seconden Googled op Diamondbrite, dan vind je vrijwel alleen maar slechte reviews en slechte ervaringen omtrent de service. (En domeinnamen die te koop staan)

Dan ook nog denken dat je product mee kan doen met de grote jongens...

giphy.gif