• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dick stelt zich voor.

Frosty311

Detailing rookie
1 jan 2010
21
0
Hallo,

Ik zal mezelf even voorstellen.
Mijn naam is Dick, ben 23 jaar en woon in Amsterdam noord.
Ik ben hier terecht gekomen via mijn broer, Rob. Hij had wat nieuws gekocht en dat wou hij even uitproberen... met als gevolgt dat nederland er 2 verslaafde bij heeft:D .
Ik zal jullie wat over mijn auto vertellen.
Het is een rode (geen metallic) toyota corolla uit het jaar '99. Ik heb deze gekocht in het voorjaar 2008 met maar 58.000 km op de teller. Ik heb hier dus heel veel plezier van en wil hem dus ook zo mooi mogelijk houden.
In het verleden heb ik een jaar in een wasstraat (jaja, i know..:|~* dont judge me:grinning: ) gewerkt, en heb het daar ontzettend naar mijn zin gehad. Nu ik daar niet meer werk, wat ik nog steeds erg jammer vind, ben ik blij dat ik een hobby op hetzelfde gebied heb gevonden. Ik ben echter nog wel nieuw met het detaillen, cleanen, waxen etc... dus zal jullie waarschijnlijk vaak om hulp en advies vragen:D
In het voorjaar zal ik wel een paar foto's van mijn auto maken en op dit forum plaatsen.