Hallo allemaal,
Ik heb sinds de aankoop van mijn golf 4 een hele lelijke diepe kras op mijn bestuurders deur.Het is zo diep dat je de witte primer kunt zien.Ik ben sinds mijn golf een echte detail freak en vindt het nu toch hoogtijd om de kras te gaan aanpakken.Mijn auto is voorzien van de kleur rood lp3g en ik wil nu dus het volgende gaan ondernemen.
Een lakstift op kleur bestellen.
De kras volledig gaan opvullen met de lak zodat er een dikkere lijn te zien is.(elke keer wat aanvullen tot hij goed dicht is)
Hierna met wetsanding aan de slag gaan.
En als laatste mijn dap 500 erop om het weer netjes te polijsten.
Nu zou ik graag willen weten wat ik het beste kan gebruiken kwa wetsand papier en de grofheid.
en verder raden jullie mij nog een speciale polijstpad aan of polijst middel ?
Ik ben in het bezit van meguiars polish
en monello Mezzo
en monello Final
en de volgende pads:
Monello 6" Kompressor Green Light polishing pad
Monello 6" Kompressor White polishing pad
Monello 6" Kompressor Orange light cutting pad
graag zou ik willen weten of ik met mijn pads iets kan verichten of wat ik aan kan schaffen..
Hartelijk dank voor jullie komende advies.
Ik heb sinds de aankoop van mijn golf 4 een hele lelijke diepe kras op mijn bestuurders deur.Het is zo diep dat je de witte primer kunt zien.Ik ben sinds mijn golf een echte detail freak en vindt het nu toch hoogtijd om de kras te gaan aanpakken.Mijn auto is voorzien van de kleur rood lp3g en ik wil nu dus het volgende gaan ondernemen.
Een lakstift op kleur bestellen.
De kras volledig gaan opvullen met de lak zodat er een dikkere lijn te zien is.(elke keer wat aanvullen tot hij goed dicht is)
Hierna met wetsanding aan de slag gaan.
En als laatste mijn dap 500 erop om het weer netjes te polijsten.
Nu zou ik graag willen weten wat ik het beste kan gebruiken kwa wetsand papier en de grofheid.
en verder raden jullie mij nog een speciale polijstpad aan of polijst middel ?
Ik ben in het bezit van meguiars polish
en monello Mezzo
en monello Final
en de volgende pads:
Monello 6" Kompressor Green Light polishing pad
Monello 6" Kompressor White polishing pad
Monello 6" Kompressor Orange light cutting pad
graag zou ik willen weten of ik met mijn pads iets kan verichten of wat ik aan kan schaffen..
Hartelijk dank voor jullie komende advies.