• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Diesel vlekjes

nano

Detailing trainee
16 mei 2014
160
30
Hallo, ik heb een paar opgedroogde diesel vlekjes die er niet afgaan met Quick detailer Hoe krijg ik deze eraf?
conv_2166.webp

Heb het net geprobeerd met klei maar geen succes er is wel al een gedeelte van weg en als je er voor staat zie je het niet meer maar als je het van een andere kant bekijkt zijn die vlekken wel nog zichtbaar..

Met klei haal je vooral de oppervlaktevervuiling weg
Waarschijnlijk is de vettigheid wat dieper in de lak doorgedrongen
Vergeet niet dat diesel in het algemeen ontvet, maar bij opdrogen vettigheid uit de diesel (aka vaseline) achterlaat

Heb je Professional Polish ? Anders eens proberen het warm te maken (gieter warm water), dan komt het vuil makkelijker naar de oppervlakte

Ik heb pb's apc, lime prime, mezzo en ultimate polish van meg's ga het morgen hier eens mee proberen bedankt!

APC zou ik niet doen
Dat staat stijf van de zouten en die dringen in een lak die kennelijk vanalles opneemt zoals hier waarschijnlijk het geval is
Begin dan maar eens met een glaze zoals LimePrime