• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dit weekend 20% KORTING op Auto Finesse + € 1000 giveaways!

Abel

Writer of Bling
Medewerker
Tester of Bling
11 sep 2020
78
130
de enige in nederland! (11).png
PROFITEER DIT WEEKEND VAN 20% KORTING OP AUTO FINESSE
Dit is je kans om EXTRA te genieten van de Auto Finesse producten, namelijk met 20% korting!

*Wacht niet te lang, want deze actie is alléén dit weekend geldig (09-09 & 10-09). Geen kortingscode nodig.

de enige in nederland! (7).png
MAAK KANS OP SPECTACULAIRE AUTO FINESSE PRIJZEN

Naast de geweldige korting geven we samen met Auto Finesse toffe extra's weg!
  • Plaats je een bestelling met een Auto Finesse product dan krijg je er een GRATIS sample bij! (zolang de voorraad strekt)
  • Bij elke € 20 aan Auto Finesse producten maak je automatisch kans op één van de drie Auto Finesse Detailing Bags (t.w.v. € 175). En die wil je!

de enige in nederland! (9).png
WIN GROOTS VIA ONZE SOCIALS!
En dat is nog niet alles! Op social media verloten we een te gekke Auto Finesse Detailing Bag (t.w.v. € 225). Je kunt deelnemen aan de winactie via Instagram of Facebook. Je hebt t/m zondag 10-09 de tijd. Veel succes!
 
Laatst bewerkt:
Mis ik wat of klopt de 1000 euro giveaway niet helemaal?

3x175 (AF detailbag kans bijbestelling >€20)
1x225 (AF detailbag kans op social media)

Samen €750? Of worden er 250 euro aan samples mee gerekend? :blush:

Anyway, leuke actie weer en iedereen succes met het winnen van 1 van de bags!
 
Ah oke. Dacht even dat ik misschien een giveaway van +-250 had gemist op jullie carclean/cleanriders YouTube kanaal of iets dergelijks
 
  • Leuk
Reactions: Abel
@Nick Bakker daar zat ik ook al een beetje naar te kijken. Maar zie niet echt uitblinkers van producten als ik het op de review counts in de shop baseer. Hier op het forum lijken ook niet heel vaak producten te worden aangeraden omdat er betere alternatieven lijken. Maar goed, dan juist maar zon detailingbag winnen om de boel eens te testen toch :innocent::yum
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR
De avalanche snow foam vind ik goed, lekker dik met redelijke reinigingskracht.
De imperial velgenreiniger is niet slecht
De shampoo (lather) vind ik persoonlijk tegenvallen
Iron out werkt goed maar ruikt wel redelijk hard, maar dit heb je bij de meeste iron removers
De clay kit is ook goed, goede clay en lekker geurende glide glijdmiddel
Satin bandendressing geeft een mooie satijnen look maar blijft niet langer dan 2 weken zitten
Verso de APC vind ik tegenvallen, vooral de geur.
Revive trim dressing ziet er goed uit maar blijft net als satin niet lang zitten helaas
Total interieurreiniger vind ik tegenvallen
Met de overige producten geen ervaring.

Maar dit is mijn persoonlijke mening, jij kan dit helemaal anders ervaren.
 
Hangt er vanaf, het ene product is weer beter dan het andere vind ik.
Ik beschouw Autofinesse als middenklasse in de detailing producten.
Zelf heb ik nog enkele van hun producten.