• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Diventa Bella logo op de gevel geplakt

Heel smaakvol. Italiaans, het zeepaardje doet mij een beetje denken aan Ferrari. Kleuren ook super. Het dekt helemaal de exclusiviteit die je uit wil stralen (en ook bent en straalt)

Reny zei:
Ben ik nu de enige die het zeepaardje wel leuk vind :'(
Een zeepaardje is toch ook een onzijdig dier (kan veranderen van geslacht ofzo)

:cool

Nee hoor, je bent zeker niet de enige die het zeepaardje leuk vindt, ik vind hem zelfs mooi. Het straalt wat mij betreft exclusiviteit uit. En het is inderdaad onderscheidend van de rest.

Eeen zeepaardje is niet hermafrodiet (tweeslachtig), maar het mannetje draagt wel de eitjes bij zich ipv het vrouwtje.

Bartezzz zei:
mag ik zo brutaal zijn te vragen, hoe Diventa Bella in verbinding staat met Carclean.com en de overige .nl's?
zijn het Carclean.com medewerkers die daar auto's detaillen?
kun je daar je eigen auto brengen. kun je de diventa bella afhuren?
diventa bella is toch het detailing bedrijfje van tim en de zijne?

dus tim en....(ik en namen :weetniet ) detailen daar profesioneel wagens die aangebracht worden door klanten :-b voor zover ik vernomen heb :cool:

vind het logo echt wel zeer mooi, ook redelijk nice is het italiaanse tintje eraan!

Laatst bewerkt door een moderator:
Bartezzz zei:
mag ik zo brutaal zijn te vragen, hoe Diventa Bella in verbinding staat met Carclean.com en de overige .nl's?
zijn het Carclean.com medewerkers die daar auto's detaillen?
kun je daar je eigen auto brengen. kun je de diventa bella afhuren?

Goeie vraag!

Diventa Bella is een handelsnaam en onderdeel van Quality Stores Online B.V., net zoals Carclean.com. Dennis, Johan en ik zullen daar auto's gaan detailen. Iedereen die zijn auto wil laten behandelen, kan dat binnenkort bij ons doen.

Diventa Bella afhuren kan nog niet, maar we overwegen dit wel voor de toekomst.

Dat is niet heel waarschijnlijk, omdat wij maatwerk leveren en per klant bespreken wat de wensen zijn. Combineer dat met de auto en de staat van de auto en dan rolt daar een prijs uit.

hmm, het ziet er zeker gelikt uit... Alleen associeer ik de tekst (Diventa Bella) en het zeepaardje niet met het onderhavige onderwerp (car detailing). De ondertekst vind ik dan ook zeer op z'n plaats (ter benadrukking).

Ik heb even aan de wederhelft gevraagd wat er volgens haar verkocht / gedaan werd bij Diventa Bella (de ondertekst was verwijderd). Volgens haar worden daar wellicht badkamers verkocht... x-] rofl

resumé: lekker eigenzinnig en it looks damn good

Hahaha, ik vind 'm leuk. En je hebt denk ik ook wel gelijk. Maar het gaat om de uiteindelijke herkenning, als je van ons Carclean.com logo alleen de belletjes laat zien, dan zal iemand ook aan een badkamer denken waarschijnlijk. Toch is ons logo herkenbaar en voor onze klanten uiteindelijk ook zonder de Carclean.com tekst.

haha correct en tevens juist.

bedankt voor de uitleg wat betreft de Diventa Bella.
de klantenkring zal wel gaan voortkomen uit carclean klanten.
goeie zet tim! dat jullie daar tijd voor hebben, na het verwerken van zoveel orders hahah.

Vind het er erg netjes uitzien!
Zeker in combinatie met de foto's van de detail ruimte, (veegt kwijl uit mondhoek) ben ik toch wel erg jaloers!

Denk dat jullie daar af en toe wel hele mooie exclusieve auto's gaan krijgen.
Mogen wij daar dan ook van meegenieten door middel van foto's?

Ik vind het geheel erg geslaagd, juist als je je wil onderscheiden van de concurrenten zul je apart moeten zijn cq doen en dat is met het zeepaardje gelukt :cool

Tim zei:
Hahaha, ik vind 'm leuk. En je hebt denk ik ook wel gelijk. Maar het gaat om de uiteindelijke herkenning, als je van ons Carclean.com logo alleen de belletjes laat zien, dan zal iemand ook aan een badkamer denken waarschijnlijk. Toch is ons logo herkenbaar en voor onze klanten uiteindelijk ook zonder de Carclean.com tekst.

Ach, ik lees wel eens dat mensen hun badkamer ook behandelen met autodetailingspullen :-"