• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Diverse poetsspullen en apparatuur

Kees-sw

Detailing guru
19 dec 2014
2.799
193
58
Bergentheim (Overijssel)
Hallo allemaal,

Dit is het profiel van mijn overleden man.
In de loop der jaren heeft hij veel spullen/materiaal gekocht om auto´s te poetsen van zowel binnen als buiten.
Wij zijn op zoek naar iemand die ook passie heeft voor poetsen en alles in 1x wil overnemen.
Het is lastig om aan te geven wat wij er voor willen hebben, maar hoop dat iemand die serieus geïnteresseerd is een bod wil doen.

Geert en Janita
Monello blazer.webp

Bijlagen

• 20251108_113901.webp
    20251108_113901.webp
    185,5 KB · Weergaven: 64
  • 20251108_113755.webp
    20251108_113755.webp
    183,5 KB · Weergaven: 66
Gecondoleerd (nogmaals).

Misschien kan je aangeven in welke plaats het te koop staat.
En misschien toch nog even een foto met de spulletjes uitgestalt, zo is het lastig beoordelen wat het allemaal is en wat de waarde zal zijn.

• Leuk
Reacties: Cordoba
Gecondoleerd.

Met een woonplaats zal er vast een mede-detailer in de buurt zijn die jou hierbij kan helpen.
Voor regio Leiden-Den Haag wil ik hier wel moeite voor doen. Zijn hobby was/is de onze.. dus die spullen moeten gewoon goed terecht kunnen komen.

Rust zacht Kees :heart:

Bedankt voor nu voor jullie reacties. Wij wonen in Bergentheim, bij Hardenberg.
Het is zoveel en bijna niet te doen om alles uit te stallen en foto´s te maken.
Het mooiste is als er inderdaad iemand uit deze omgeving hier kan komen of het te bekijken.

• Leuk
Reacties: RoyR
Allereerst gecondoleerd met het overlijden van Kees. Eerder is familie van een overleden detailer ook geholpen door een detailer uit de buurt om alles te verkopen, dus ik denk dat dit in dit geval ook moet kunnen, en het ontlast de familie die toch al genoeg te regelen zal hebben.

Ik denk dat het lastig is om 1 iemand te vinden die echt alles kan overnemen omdat het zo veel is. Zou zo’n grote collectie niet eens kwijt kunnen. Een mooie verzameling spullen zie ik al. Dat zegt ook iets over zijn passie. Jammer dat we een fanatieke detailer zijn verloren. Sterkte allemaal.

Allereerst gecondoleerd met het overlijden van Kees. Eerder is familie van een overleden detailer ook geholpen door een detailer uit de buurt om alles te verkopen, dus ik denk dat dit in dit geval ook moet kunnen, en het ontlast de familie die toch al genoeg te regelen zal hebben.
Heb ik ook al eens gedaan en ik snap dat een “alles in 1 verkoop” de voorkeur verdient alleen is zo’n koper niet altijd makkelijk te vinden omdat “starters” er niet altijd budget voor hebben en de doorgewinterde detailer is vaak zelf al ruim voorzien.
Wat ik zou doen :
-kijk de flesjes na of de vloeistoffen niet “vlokken” (dat kan namelijk gelijk weg) want sommige van de flessen zullen al geruime tijd staan.
-zet de polijstmachine + polijstpads apart te koop.
-zet de blower apart te koop
-zet alle flesjes in groepjes op de foto en het liefst hoe vol ze zitten. Dat kun je bv aangeven met een stukje tape.
-doeken kun je bv ook gegroepeerd in stapeltjes op de foto zetten.

Ik snap goed dat dit best ff werk is maar zelf denk ik dat dit nog steeds de snelste manier is om snel een groot deel te verkopen.

Laatst bewerkt: