• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dochters Corsa....

Tiporon

Detailing addict
15 mrt 2009
684
68
62
vandaag wist dochter lief niet direct wat doen en toen ik vroeg of ze haar wagentje wou doen sprong ze direct recht.
Maar een kattewas ken ik niet en daarom heb ik ze ineens wat meer laten doen:-"
Eerst de wagen een wasbeurt gegeven met California Gold.
De wielen en bandjes met APC bewerkt.
Daarna dacht ze dat het gedaan was maar....
Zijn we gestart met kleien en de staat van de lak viel goed mee.
Dan zijn we dadelijk overgegaan naar een laagje White Diamond aangebracht met de DAP met blauwe pad
Tot mijn verbazing vroeg dochterlief om het alfabet achterop de Corsa te verwijderen..(ze stijgt in mijn achting:heart_eyes: )
De opschriften verwijderd door ze op te warmen met de haardroger en de lijmresten hebben we een halt toegeroepen met wasbenzine.
Na het verdwijnen heb ik op de plaats van delict nog even nabewerkt met UC met groene pad.
Dan hebben we de lak verzegeld met 915 van Collinite aangebracht met rode pad.
De kunststof hebben we extra gereinigd met Meg's APC en terug behandeld met Mothers Back to Black.
Deze stappen zijn voor 80% gedaan door de dochter en daar ben ik wel even fier op:ja
Zij heeft het meeste werk gedaan daar ik nog steeds met een gereviseerde rechterschouder zit die mij parten speelt:confused:
 
Tja, zo vader zo dochter....het virus zet zich verder:D

' t word stilaan tijd voor een familiebedrijf....wenst ze proficiat :ja

Nu moet je ze nog eens een mooie nummerplaathouder cadeau doen....zoals op de focus!
 
Die nummerplaathouder komt nog.....
En ze heeft dat inderdaad goed gedaan.
Ze heeft er echt aanleg voor!
 
Voor een wagentje van 12 jaar oud staat hij er inderdaad goed bij.
Maar hij heeft een half jaar geleden al eens een superbeurt gehad(met de hulp van corsawim...).
 
Focusio zei:
Voor een wagentje van 12 jaar oud staat hij er inderdaad goed bij.
Maar hij heeft een half jaar geleden al eens een superbeurt gehad(met de hulp van corsawim...).

Yep, dat was onze vuurdoop met de dap hé Ronny :)^
 
Mmm.....dochter koppelen aan mn broertje?
Die komt volgende week bij me om zn Toyota Starlet
eens netjes te maken en dat kwam ook echt Out of the blue ;)
 
Petje af voor dochters ! ( petje voor vaders .... moet wel een goede instructeur zijn gezien de resultaten )
 
Top resultaat :cool:

Ik hoop dat mijn dochter later ook gaan helpen, alhoewel mijn oudste dochter (3 jr) helpt al vaak om de wielen schoon te maken ;)
 
Paulus de Boskabouter zei:
Mooi resultaat! Apart kleurtje, en knappe Corsa. Meestal roesten ze al aardig.

Roest valt best mee.
Enkel aan de motorkap is er wat maar gaan daar later wat aan doen.
Is gewoon steenslag die niet goed is bijgewerkt.
 
fredgenot zei:
goed bezig daar :)^

ik ben ook aan het uitzien naar mijn eerste aankopen :party:
groeten
Fredje


Hallo Fred, er staat een dap te koop : https://forum.Carclean.com/cc_postsm127179/Tekoop-DAP500-99.aspx#post127179