• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo juice droogdoek, is na twee dagen nog steeds vochtig.

Deebo

Detailing addict
6 mrt 2014
93
55
Ik heb de droogdoek van dodo juice, ik heb woensdag mijn auto gewassen en gedroogd, en de droogdoek is nog altijd niet droog nu :D
en ik spoel mijn auto af op de manier waardoor er zo weinig mogelijk water op blijft liggen (staat hier ergens een filmpje van)
maar als de auto niet gewaxed is blijft het water nog altijd liggen...
dus hoe krijg ik de doek droog dan? :D
 
koude stand van je wasdroger-of wassen in de machine en goed laten centrifugeren-en dan goed uitslaan-wasdroger koude stand anders op een wasrekje dr mee ;)
 
Inderdaad, welke doek heb je? Ik heb nog nooit geweten dat een doek die open hangt na 2 dagen nog niet droog is. Tenzij hij in een heel vochtige ruimte hangt ...
 
Dezelfde droogdoek heb ik ook in mij bezit. Was deze zelfmof met wasmiddel (zonder wasverzachter) of met Micro Restore. Dan drogen aan de lijn of koude licht in de droger. Niks aan de hand.