• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo juice Infiniti paint sealant

Svenn21

Detailing chief
23 jul 2013
354
85
Hey allen,

Tijdens de kerst had ik een mystery box besteld en hier zat de Dodo Juice infinity paint sealant kit in.
Volgens het www zou dit een bescherming van 12-24maand opleveren maar dat ter zijden.
Zou dit ook met goed resultaat op velgen gebruikt kunnen worden? Mijn inziens zou dit geen probleem moeten kunnen opleveren.

Iemand ervaring of tips?

Svenn
 
Soepergrover, ik neem inderdaad ook aan dat dit zal kunnen en goed zal lukken maar beter even vragen dan dubbel werk.

RedCat dus jij hebt ervaring met het aanbrengen van de dodo (op velgen)?

Zou je mij misschien kunnen uitleggen hoe je de Dodo het beste verwerkt/aanbrengt? Word namelijk de eerste keer dat ik een coating ga aanbrengen.

Heb je de doek gebruikt wat bij de verpakking zat inbegrepen?
Wanneer weet je dat hij lang genoeg gecured heeft? Ik las op het www dat deze begint te "bobbelen" na ongeveer 2 tot 5min?
 
Latex handschoenen dragen en kleine doekjes gebruiken
Je kan de witte nemen die er bij zit, maar ik vind microsuede fijner

Het spul is moeilijk zichtbaar en je moet het dun aanbrengen
Probeer zo te gaan zitten dat het licht van een kant komt
Dus de velg van de auto op een workmate werkt het best

Velg in zessen opdelen en elk deel eerst afmaken
Dus aanbrengen (in een of twee streken) kort drogen (minutenwerk) en afnemen (een streek)
 
  • Leuk
Reactions: Svenn21