• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant

LB

Detailing guru
Tester of Bling
4 jan 2009
1.815
123
48
De Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant is uit het Caclean.nl assortiment. Iemand enig idee waarom? Iemand een tip voor een vergelijkbare sealant of een adres waar ik deze wel kan aanschaffen.
 
Door de teruglopende vraag van Wolfgang producten, prijsverhogingen vanuit Wolfgang, strengere inkoopeisen en de zwakke dollarkoers hebben we besloten te stoppen met Wolfgang.

Het spul wordt te duur om rendabel te kunnen leveren. Sorry.
 
Is toch wel jammer, want de producten die ik heb van Wolfgang, bevallen me prima.
Wat betreft de zwakke dollarkoers; is het dan juist niet aantrekkelijker om producten te importeren vanuit de US?
 
Bedankt voor de PM's!

Misschien komt er wel een mooi alternatief onder het Monello label :)
 
Dollar is nu laag dus je krijgt minder dollar voor 1 euro. Je krijgt voor 1 euro nu circa $1,25. Een paar jaar terug kreeg je nog ruim $1.45 voor €1.
 
Een zwakke dollarkoers staat voor dat je veel dollars voor een euro krijgt (Google maar eens).
 
Frans;n408440 zei:
Is toch wel jammer, want de producten die ik heb van Wolfgang, bevallen me prima.
Wat betreft de zwakke dollarkoers; is het dan juist niet aantrekkelijker om producten te importeren vanuit de US?
Ik bedoelde het andersom zwakke euro. 1.23 momenteel.
 
Ik hou de dollarkoers zelf niet zo bij, maar als hij sterk is, dan wordt daar inkopen inderdaad een stuk minder aantrekkelijk.
Hetzelfde geldt voor de UK, in vergelijking met begin 2013 en nu, is de GBP meer als 10% gestegen (bekeken vanaf de laagste koers).
Ik kocht best veel vanuit de te koop sectie op DW in het verleden, maar dat schiet nu niet echt meer op, want veel wat ze te koop aanbieden is omgerekend hier goedkoper nieuw in de winkel.
Dat probleem zal jij ook waarschijnlijk hebben met de inkoop van Engelse producten.

Wat dat betreft is de Euro wel een uitkomst met internationaal zaken doen.
Vroeger moesten we met elke offerte de huidige wisselkoers erbij pakken en maar hopen dat hij verder op den duur niet teveel in negatieve zin veranderde.
Met de landen die de Euro voeren heb je dat niet meer onderling.