• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice Need for Speed gelijk aan Lime Prime (lite)???

Robert_16

Detailing addict
8 mrt 2010
309
70
46
Omgeving Rotterdam
Detailers,

Ik heb hele lovende verhalen gelezen over DJ Lime Prime (lite). Diepe glans, goede reinigende eigenschappen (LP), wetlook met de LPL enz enz.. Nu heb ik DJ Need for Speed in mijn collectie en vraag mij sterk af of de LP/LPL een meerwaarde heeft.

Iemand toevallig ervaring met beide producten? Ik ben zeer te spreken over NFS omdat deze een mooie wetlook geeft en, naar mijn mening, voldoende reinigt. Echter ben ik altijd op zoek naar beter..

Hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft.

Robert

Topic stond in 'reviews en tests', verplaatst.

Need for Speed is Lime Prime + Carnauba bescherming. Dus combineren met een losse Lime Prime, is niet handig. ;)

Ik zie de NFS als een alles-in-1-stap en kan mijns inzien nooit en te nimmer het losse stappenplan vervangen.
Dat er in de NFS ingredienten zitten van de LPL is leuk en aardig, maar is zeker geen volwaardig LP(L).
Deze zal toch een stapje verder gaan.
LP en LPL is ook weer een ander verhaal, de LP zal meer reinigen en de LPL meer voeden/glazen etc, maar over beide zal je weer wat bescherming moeten aanbrengen,
terwijl dit bij de NFS weer niet hoeft omdat er weer een beschermende factor in zit.
Resume: NFS leuk product maar meer is zeker mogelijk maar dan ben je dus verplicht om losse stappen te ondernemen.
Is een meerwaarde maar kost je alleen meer tijd/energie/geld etc; jou de keuze

@mk-us

Jij begreep mijn vraag wel.. :-b Dank voor het antwoord. Binnenkort een bestelling plaatsen en een flesje LPL bestellen in de hoop dat ik meer wetlook krijg dan NFS. Uiteraard eerst de auto behandelen met polijstmiddelen!!

Wordt vervolgd.

Robert