• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo juice need for speed toppen met Collinite 845 ?

WhiteCvc

Detailing rookie
29 dec 2018
8
15
Ik heb afgelopen weekend mijn (nieuwe) witte honda civic van 2018 gewassen ,behandelt met nanolex iron remover ,gekleid en daarna de Need for speed erop gezet.
De Need for speed is een fijn product en heeft ook een mooie glans en bescherming gegeven aan de auto.Nu zou ik de standtijd willen verhogen en deze willen toppen met Collinite 845.Is dit een goed idee ?
Zover ik begrepen heb is Need for speed een glaze,sealent en wax in 1 .Is dit een goede basis of zijn er betere producten op de markt?
Het 3 in 1 systeem bevalt me wel ,ook omdat ik meestal niet heel veel tijd kan besteden aan het detailen. (1 a 2uurtjes ) Dus makkelijk en (redelijk snel ) aanbrengen of 1 keer om het half jaar uren besteden kan ook wel .Ik kwam ook de Chemical Guys White tegen welke een wax is met glaze en sealant in 1 ,misschien is dit een betere optie ?
 
Need for speed=lichte korrel/polijstmiddel/glaze/waxtoevoeging evt icm polymeren maar dat verteld het verhaal niet. Nu bevat Collinite 845 best wat oplosmiddelen maar kan op zich prima ergens op gesmeerd worden.
Ik heb zelf in het verleden wel eens Ddj NFS gedaan icm Ddj Blue velvet pro en dat gaat ook super.
 
Da's nu het mooie eraan. Niets "moet".
Kzou zeggen probeer het gewoon. Mijn vermoeden is wel dat de standtijd korter zal worden van de Collinite 845.
 
Dat zou ik ook vermoeden idd maar aan de andere kan de NFS /Blue velvet combo zat indertijd nog verrassend lang.
 
  • Leuk
Reactions: M3fan