• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Om maar even terug te komen op de Wookie [USER=4749]@350Z[/USER],

Na gebruik kam ik hem en dan berg ik hem op. Maar wel droog. Als die nat of vochtig is kan die gaan schimmelen. Het is niet veel werk hoor, kammen is bij de grote Wookie in 1 min ongeveer gedaan. En waarom gaat die niet lang mee? Mijne klit omdat ik hem waarschijnlijk niet elke keer heb geborsteld. Waarschijnlijk, ik heb er diverse verhalen over gehoord wat mijn reden van klitte is, zoals te warm of te koud water met wassen, te weinig kammen enz. In de beschrijving/diverse sites staat er iets over in. Als je hem zoveel keer gebruikt moet je hem zo vaak kammen o.i.d. Weet dat het niet elke keer hoeft eigenlijk. Maar achteraf gezien was het misschien wel slim geweest.

Daarbij als ik hem kam is die wel weer gewoon super fluffy. Zal het wel eens kammen en een foto maken. Dus versleten is die nog lang niet en heb hem denk ik ook een goede 1,5 tot 2 jaar. Ik wilde nu een andere voor erbij en heb dus de Short Hair gekocht om te proberen. Zou deze er niet geweest zijn had ik terug de normale Wookie gekocht. We zijn tenslotte met detailen bezig en ik vind dit van alles washmitts die ik heb en/of had ver uit nog steeds de winnaar op gebied van soepel over de lak, zachtheid van de mitt, reiniging van hoe die de lak schoonmaakt, en vooral water opname.