• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

sjoerdnijhuis

Detailing addict
21 mei 2008
788
65
Nou ja dan maar een eerste topic starten op dit sub-forum.

Nou heb ik zelf al een aantal producten van Dodo Juice thuis staan

Blue Velvet
Supernatural
Lime Prime

Nog op mijn verlanglijstje:
Lime Prime Light
Double Wax
Banana Armour

Nu heb ik de Supernatural nog niet getest maar de andere 2 wel.. ze ruiken geweldig. Maar voor mij het belangrijkste ze verwerken super makkelijk en de resultaten zijn gewoonweg super!!:party:

Zijn er meer mensen hier op het forum net zo enthousiast over de producten van DJ als ik ben??
Zijn de resultaten zo goed als verwacht of misschien nog beter?

Ben wel benieuwd naar jullie bevindingen :)^
 
Tsja, ik kan wel zeggen dat Dodo momenteel ook mijn favoriete wax is. De waxen zijn gemakkelijk aan te brengen en af te nemen en geven een geweldig resultaat. Over de duurzaamheid van de waxen kan ik nog niet helemaal goed inschatten want ik gebruik ze te kort. Eerste indruk (en dit zeg ik heel voorzichtig) is dat de Diamond White en Blue Velvet een betere duurzaamheid hebben dan de Supernatural maar ik hou het de komende tijd in de gaten.

De Lime prime werkt ook erg fijn, ik verwerk hem machinaal en gebruik echt heel weinig met een goed resultaat. Door de aanwezige olieen glimt de auto al super zonder dat er al wax is aangebracht. Ik heb het alleen nog op de X5 gebruikt en kan nog geen vergelijk geven over de polijstende werking tov bv de Megs step 1 cleaner of de M80. Lime Prime Light staat op het verlanglijstje.

Ik wacht met spanning af op de shampoo, de reacties op Engelse forums zijn erg goed. Nadeel is dat voor een shampoo de prijs wat aan de hoge kant is (relatief gezien).

Gr. Bas
 
Owja de shampoo staat ook op mijn verlanglijstje :) ff vergeten :schaam

Echt een wereld van verschil die 1e keer dat ik lime prime gebruikte ;)
 
Zit wel weer een vrij interressante wax in de Dodo serie zeg! :heart_eyes:
maar moet eerst de prijzen eens weten :-"

Maar daarnaast ik heb er al 2 waxen.... en poets bijna alleen mijn eigen auto, en daarnaast moet die van mijn broertje en van mijn ouders
eens grondig aangepakt worden nog:schaam
 
Tim zei:
Eerste pallet is onderweg! Zoals ik kan zien staat hij al ergens in Nederland, dus.... Misschien morgen of overmorgen binnen!

Zitten daar ook die 30ml samples bij toevallig? Wil wel eens wat van Dodo proberen namelijk :)
 
MartijnIbi zei:
Zitten daar ook die 30ml samples bij toevallig? Wil wel eens wat van Dodo proberen namelijk :)


Er staat wel een sample kit tussen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jeroentje zei:
Maar hoeveel x kan je waxen als ik bv. een "testpotje" van 30ml aanschaf ?

Even kijken hoeveel er in je huidige of vorige hardwax zit en dan even delen... Denk dat je per potje een of twee keer de auto kunt doen, afhankelijk van de grootte en hoe economisch je poetst. ;)
 
Dibbuz heeft gisteren de S4 in 2x in de Dodo gezet. Straalt bijzonder de hardwax is een pittige om aan te brengen, de softwax was volgens mij een stuk gemakkelijker :party: