• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo wax in de zon ?

Pol147

Detailing addict
31 mei 2010
38
52
Hallo ,

mogen de Dodo waxen worden aangebracht in de zon ?
( ben verplicht om buiten te detailen )

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Site van Dodo Juice zegt: 'Don't leave it too long on hot panels or the wax can 'cake' on.'

Mijn potje Diamond White verbiedt het niet.

Toch raad ik je aan het niet in de zon te gebruiken, wacht op een droge en bewolkte dag. Of zoek een mooie schaduwplek.

Zou de waxen van Dodo Juice verwerken in de schaduw als je die mogelijkheid hebt. Rijdt desnoods met de auto een stukje verderop.

Het lijkt er op alsof er een papegaai op m'n schouder zit: pas je werkwijze gewoon aan !
Tuurlijk is binnen / schaduw / wegzetten / partytent allemaal beter, maar als niet kan .... pas je aan .... kleinere vlakken ( in dit geval dan niet je gehele auto in 1x in de wax zetten )

wij hebben hier in spijkenisse een parkeergarage die gratis is en daar heb je op zondag lekker de ruimte!
zie er trouwens steeds meer staan om de auto te poetsen!!!!

Of je wacht even tot een uur of 19.00-20.00uur. Dan is de zon er nog wel maar een stuk minder hitte. van de week ontkwam ik er ook niet aan om een stukje in de zon te doen, maar als je gewoon paneel voor paneel werkt en gewoon op tijd uitbufft is er niks aan de hand hoor. Ook vooral niet te dik opbrengen.