• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

doeken waarvoor te gebruiken

romano

Detailing addict
23 jul 2008
44
52
Cuijk
hallo

waarvoor kan ik deze doeken het beste gebruiken?

-Poorboys World Work Towel
-Poorboys World Velvet Smooth

ik hoor het graag

Romano
 
Op de site van Poorboys vond ik het volgende:

Work Towel
Our NEW all-purpose work towel is super strong and has a very thick weave. It's the perfect towel for polishing fine exteriors and wheels, as well as for cleaning interiors. Designate this one for your tough jobs, and it will stand up to any task.

Velvet Smooth:
VELVET SMOOTH (no tag)
The ultimate final cleaning, quick detailing and buffing towel. Large enough to do an entire vehicle with one towel.

================

Als je het laat vertalen door Google:

16 "WORK handdoek
Het is de perfecte handdoek voor het polijsten boete buitendecoratie en wielen, alsmede voor het reinigen van interieurs. Geef dit een voor je harde werk, en het zal opkomen voor elke taak.

21 "x36" VELVET SMOOTH (geen tag)
Het uiteindelijke definitieve reiniging, snelle detaillering en afslijping handdoek. Groot genoeg om een hele voertuig met een handdoek

rofl
 
@ DKBM : Vind je die niet wat te grof om op de lak te gebruiken..?
Ik vind em ideaal voor dashboards..:)^
 
Ik vond het wel meevallen. Als ik de SSR1 gebruik, dan gaat daarna sowieso de Black Hole, sealant en wax erover. Ik zal binnenkort eens het verschil testen met een microvezel doek. Tot nog toe heb ik de SSR1 alleen in de volle zon bij warm weer gebruikt, dus uitwrijven was snel mogelijk door de korte 'droogtijd'. Het was bij mij iig wel mogelijk om gewoon met de work towel heel licht uit te wrijven. 'Boenen' doe ik iig niet met de WT. Nu het wat kouder wordt en daarnaast de lucht wat vochtiger zal zijn, lijkt me de mv-doek beter omdat die zachter is en daarmee 'boenen' wil voorkomen.