Hey,
Ik ben weer de gelukkige.
Een mooi tripje door de tsjechische natuur leverde me mooie beelden op, maar bij aankomst ook een kras over de zijkant van de wagen.
Er hing een tak met bladeren over de weg die niet meer te ontwijken was.
Nu heb ik een lichte matte kras op de wagen.
Ik denk dat het stilaan tijd gaat worden voor de aanschaf van een Dual Action.
Ik zie het niet zitten om hier met de hand nog aan te beginnen.
Wat heb ik juist allemaal nodig om dit weg te werken.
Uiteraard een DA, maar welke pads en welke producten erbij ?
Het is niet hard door de lak, enkel oppervlakkig.
Als ik tijd heb, probeer ik er een foto van te maken.
Aanvankelijk was het plan een G220.
Door het enorme prijsverschil tov een DAP, denk ik er sterk over om de DAP aan te schaffen.
Eerst dacht ik aan de 900, maar als ik dan de voordeelkits van de 500 zie, zou ik eerder die nemen.
Ik heb een zwarte peugeot 407SW, welke kit is dan best geschikt.
Ik ben nogal Meg's ingesteld wat betreft producten.
Ik zou dus eerst wassen, clayen, ultimate compound met de DA, pure polish met de DA en dan waxen.
Als ik nu andere producten zoals poorboys ga gebruiken, mag ik dan als vervanger de SSR3 gebruiken of is deze overkill en zal ik beter de 2.5 aanhouden?
Zijn de pad's uit de kit goed, of schaf ik me er ook nog andere extra bij aan?
Nemen jullie na de DA bewerking met de hand af, of doen jullie het ook gewoon machinaal?
Bedankt alvast ^
Ik ben weer de gelukkige.
Een mooi tripje door de tsjechische natuur leverde me mooie beelden op, maar bij aankomst ook een kras over de zijkant van de wagen.
Er hing een tak met bladeren over de weg die niet meer te ontwijken was.
Nu heb ik een lichte matte kras op de wagen.
Ik denk dat het stilaan tijd gaat worden voor de aanschaf van een Dual Action.
Ik zie het niet zitten om hier met de hand nog aan te beginnen.
Wat heb ik juist allemaal nodig om dit weg te werken.
Uiteraard een DA, maar welke pads en welke producten erbij ?
Het is niet hard door de lak, enkel oppervlakkig.
Als ik tijd heb, probeer ik er een foto van te maken.
Aanvankelijk was het plan een G220.
Door het enorme prijsverschil tov een DAP, denk ik er sterk over om de DAP aan te schaffen.
Eerst dacht ik aan de 900, maar als ik dan de voordeelkits van de 500 zie, zou ik eerder die nemen.
Ik heb een zwarte peugeot 407SW, welke kit is dan best geschikt.
Ik ben nogal Meg's ingesteld wat betreft producten.
Ik zou dus eerst wassen, clayen, ultimate compound met de DA, pure polish met de DA en dan waxen.
Als ik nu andere producten zoals poorboys ga gebruiken, mag ik dan als vervanger de SSR3 gebruiken of is deze overkill en zal ik beter de 2.5 aanhouden?
Zijn de pad's uit de kit goed, of schaf ik me er ook nog andere extra bij aan?
Nemen jullie na de DA bewerking met de hand af, of doen jullie het ook gewoon machinaal?
Bedankt alvast ^