Bij deze wil ik mij even voorstellen, Dries aangenaam, Mede met het oog op de summers detailing day! (vraag is of ze het zaterdag geen herfst detailing day moeten noemen met dit weer!)
Ik ben bij carclean terecht gekomen toen ik vogelpoep op mijn nieuwe dacia duster kreeg en die meteen ingebeten was. Inmiddels heb ik ook de smaak te pakken gekregen en heb ik mij dus ingeschreven voor zaterdag om dan meteen mijn slag te slaan!
mijn boodschappenlijstje voor zaterdag is dan ook:
- poorboys slick en suds
- pb slick and wax voor in de winter
- pb spray and wipe
- pb klei
- pb apc (kan ik dit ook voor mijn velgen gebruiken?)
- pb prof polish
- pb EX-p
- in ieder geval 3 handpads van monello wit, rood en zwart (dacht ik?) (evt voor de heb wolfgang polish and wax pads)
- Ik twijfel nog over een dap 500/900 en dan met rood zwart wit en licht groen (ik zal hem dan waarschijnlijk 2x per jaar gebruiken voor mijn eigen auto en dat is het, en uitlenen doe ik niet meer aan). Maar lamme armen heb ik ook geen zin in!
Mochten jullie nog adviezen hebben dan hoor ik dit graag dan kan ik evt nog mijn boodschappenlijst aanpassen.
Tot zaterdag
Dries
Ik ga nu even de zonnedans doen!
Helaas lukt het mij niet om een foto te plaatsen of bij te voegen
Ik ben bij carclean terecht gekomen toen ik vogelpoep op mijn nieuwe dacia duster kreeg en die meteen ingebeten was. Inmiddels heb ik ook de smaak te pakken gekregen en heb ik mij dus ingeschreven voor zaterdag om dan meteen mijn slag te slaan!
mijn boodschappenlijstje voor zaterdag is dan ook:
- poorboys slick en suds
- pb slick and wax voor in de winter
- pb spray and wipe
- pb klei
- pb apc (kan ik dit ook voor mijn velgen gebruiken?)
- pb prof polish
- pb EX-p
- in ieder geval 3 handpads van monello wit, rood en zwart (dacht ik?) (evt voor de heb wolfgang polish and wax pads)
- Ik twijfel nog over een dap 500/900 en dan met rood zwart wit en licht groen (ik zal hem dan waarschijnlijk 2x per jaar gebruiken voor mijn eigen auto en dat is het, en uitlenen doe ik niet meer aan). Maar lamme armen heb ik ook geen zin in!
Mochten jullie nog adviezen hebben dan hoor ik dit graag dan kan ik evt nog mijn boodschappenlijst aanpassen.
Tot zaterdag
Dries
Ik ga nu even de zonnedans doen!
Helaas lukt het mij niet om een foto te plaatsen of bij te voegen