• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dries hier :)

-Dries-

Detailing rookie
21 sep 2009
370
0
Hallo allemaal.

Eigenlijk is het Erik zn schuld dat ik hier zit. Ik kreeg mn auto niet schoon, toen gaf die deze site. Toen had ik ineens wel een schone auto en wat minder flappen in de tas :lol

Seat Cordoba 2.0 16v

2gxim4x.webp

Hier al gepoetst, dit weekend het 1 en ander gedaan. Moet nog even wat aan het kunstof gebeuren, en er zit wat werk aan de auto. Maar dat is de hobby, ofzo.

grtzzz uit den haag.

Welkom Dries, en die flappen zou ik maar een beetje gaan reserveren want daarvan gaan er vast meer richting CC komende tijd. Deze hobby is gewoon te leuk!!!

Welkom Dries! Nette Cordoba! Heb je het gevoel dat je lak botertje zacht is?

Soepergrover zei:
Welkom Dries.
Wat heb je er op gebruikt?

id8vt4.jpg

2j5jcyq.jpg

2 emmers, washmit. NXT van meguirs

IMG_1422.webp

IMG_1423.webp

2e keer wassen

IMG_1425.webp

Kleien. De detailer ruikt naar fire-balls?

IMG_1427.webp

Ik dacht in het begin, wat een bullshit dat kleien. Totdat je bij de portieren komt. Heel maanlandschap kwam eraf.

IMG_1428.webp

Na het kleinen gepoets met een microvezel.

IMG_1429.webp

Paintcleaner is echt goed spul. Dat haalt echt de lak zo goed op. Echt een aanrader.

IMG_1430.webp

Rommel afgeplakt met 3M

IMG_1432.webp

Pad na paintcleanen.

IMG_1433.webp

Polijsten. Gaf niet zo veel effect. Denk dat ik een pad met een cutting factor had moeten gebruiken. Ook echt onwijs veel werk om aan te brengen trouwens.

IMG_1434.webp

Uitgepoetst.

IMG_1437.webp

IMG_1440.webp

IMG_1441.webp

EX-P met een Monello pad. Die pad heb ik na een halve motorkap een zwieper gegeven. Toen maar een microvezelpad gepakt.

IMG_1442.webp

In de sealant

IMG_1443.webp

Andere kant

IMG_1446.webp

Alleen met sealant. (EX-P)

IMG_1449.webp

IMG_1450.webp

Natty's blue

IMG_1452.webp

IMG_1456.webp

Dibbuz zei:
Welkom Dries! Nette Cordoba! Heb je het gevoel dat je lak botertje zacht is?

Zeker weten. Alleen het dak is minder glad als de rest. Geen idee waarom. Int voorjaar mag die nog een keer:)

p.s.

Ik zal vast niet alles goed hebben gedaan met poetsen. Maar ik was het lezen een beetje zat en ben maar gewoon begonnen.....