• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Droogdoek uitlenen om goeie vriend over te halen

greenman

Detailing chief
9 okt 2011
371
88
44
Een vriend van me heeft een Mercedes C klassen en klaagt steeds over dat drogen met een zeem lang duurt
Nu wil ik een paar doeken uitlenen zodat ie wat kan uit testen ik 4 doeken
- Silk Dryer maar als ik daar me Opel Karl mee doe dan is ie eigelijk al erg nat dus weet niet of je daar een C klasse mee kan doen
- De Monnello Senza heb ik
- En ik heb de Dry Me Crazy XL die zal het zeker lukken maar is wel erg groot en heb hem pas en ben bang dat ik hem niet meer helemaat wit krijg

Wat zou julie advies zijn?
 
Geef hem die silk dryer en zeg dat ie 'm moet uitknijpen als ie nat is.

Ik heb de kleine silk dryer en droog daar zonder problemen drie auto's mee.
 
Dan geef je 'm de Monello Senza toch als je de dry me crazy niet wilt uitlenen? De Senza is persoonlijk mijn minst favoriete doek.

Alle opties zijn in ieder geval beter dan een zeem!
 
Ja dat zeer zeker maar hij is eigewijs en wil nog niet aan een droogdoek dus vandaar dat ik zeg probeer eerst maar eens
 
Hij wast hem het liefst zelf op de Dry me Crazy maakt hem mij niet heel veel uit of ze niet 100 procent schoon worden
Spray en Wipe en andere dingen hoeft ie helemaal niet,Wil hem eerder van de iritatie met drogen af helpen
 
Een flesje van het een of ander heb ik geen moeite mee maar mijn doeken leen ik niet uit. Ik heb een aantal vrienden al van een droogdoek voorzien dan hoeven ze niet die van mij te lenen.
Geld eigenlijk ook voor gewone mf doeken en anders heb ik een curverbox waar ze in kunnen graaien maar de doeken voor mijn eigen auto’s hou ik apart.
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
Doe het zeker niet bij iedereen maar weet dat hij netjes met zijn spullen omgaat
Hij vind denk ook de prijs vrij hoog dus heb zoiets van probeer het maar en oordeel dan maar
Delrium droogdoek vind ik ook heel fijn maar werkt hellaas na een tijd een stuk minder maar gebruik hem nu om de auto na te lopen
 
Delrium droogdoek vind ik ook heel fijn maar werkt hellaas na een tijd een stuk minder maar gebruik hem nu om de auto na te lopen

Ken de doek niet persoonlijk, maar een wasbeurtje met een MF-wasmiddel zal waarschijnlijk wonderen doen. ;) Mijn buurman kocht ook deze doek en kwam ineens met de opmerking: ''Joh, las overal dat deze doek ''ooh zo goed'' was, maar hij zuigt bijna geen water meer op!'' ... Heb je 'm al een keer gewassen? ... ''Neuj?'' ... Pannenkoek! :D

Staat de auto in een bescherming?

Zeker een goed punt. ;) Maar.. S&W + elke willekeurige doek doet ook hier wonderen.

Vermoed alleen dat de kameraad van Panda al helemaal niets over ''bescherming'' wilt weten.
 
Auto staat niet in de bescherming ,Niet iedereen is zoals de meeste hier.
Hij gaat netjes met zijn auto om maar voor hem is het gewoon wassen en klaar ieder zijn ding en ga daar ook niet op aandringen als voor hem een wax niet hoeft dan is het ook goed,
Delrium droog doek staat volgens mij wel bekend dat ie naar een tijdje minder wordt
Soms een nachtje in louw water met een klein scheutje azijn en dan doet doet ie het ook al weer een stuk beter maar vind hem ook gewoon fijn om hem na te lopen met deze doek
 
Ik zou je vriend lekker door laten modderen en klagen. Wanneer je een C-klasse rijdt en geen pietsie geld over hebt voor een knappe droogdoek, dan helpt denk ik niets.
Hulde voor jouw hulpvaardigheid, maar voor deze jongen is jouw hulp denk ik te vroeg. Sommigen zullen het trouwens nooit zien.
 
Als ie droog doek een paar keer heeft gebruikt dan is ie zeker wel om gaat er meer om dat ie het zo al jaren doet dus moet je eigelijk even over de streep trekken vandaar dat ik hem ook uit leen en sommige mensen hebben gewoon niks met poetsen
 
Is het een idee dat je hem helpt aan een sampletje aquafobia of wetcoat en hij die tijdens het wassen gebruikt?

Auto is beschermt en laat zich dan direct ook met een simpelere doel goed drogen.

Ik denk alleen wel dat je moet oppassen wanneer het een donker gekleurde auto betreft en hij weinig ervaring met het product heeft maar anders heb je 2 in 1! ;)
 
samen met die vriend zijn wagen gewassen en hij heeft Dry me Crazy XL en Delrium gekocht .
Delrium voornamelijk omdat ie niet wil dat de witte doek vies wordt en ook omdat het fijn is om de auto met een droge doek even na te lopen