• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Durf te vragen

Ik heb nog even bij het oranje product Xtreme Ceramic Spray coating gekeken, maar dat zal prima kunnen; dit soort producten zijn geen "echte" coatings al zit het wel in de naam; dit staat erbij vermeld: Perfect als boost voor bestaande wax, sealant of coating.
 
  • Leuk
Reactions: Freude am Fahren
Tuurlijk kan dat. Denk dat je fusso coat nog prima moet werken wel na 3-4 maanden. Zeker onder een carport. Is t zonde van je fusso? Misschien. Maar ik vind die spray coating wel fijn om mee te werken en blijft een mooie tijd prima zijn werk doen ook. Zou kunnen dat door de fusso coat de sonax het minder lang doet, daar heb ik helaas geen ervaring mee op de fusso.
 
  • Leuk
Reactions: Freude am Fahren
Nou de auto is weer schoon. Over het algemeen was de fusso nog prima aanwezig. Op de voorschermen word het wat minder maar verder nog best ok.
 

Bijlagen

  • IMG_20240726_220940.jpg
    IMG_20240726_220940.jpg
    427,8 KB · Weergaven: 2
  • Leuk
Reactions: Riez