• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dutchbase en Vectra GTS

Welkom namens mij ook natuurlijk :-)^

Ik bezorg de Borselse Bode (misschien bekend mee?)
Kan het zijn dat jouw auto er ook altijd bij staat bij de Reclame van Farr? (ABC reclame)
En waar ben je te spotten?

Mag ook evt via PB ivm privacy oid :-p

@Dennis: Ja, mijn auto staat sinds de laatste 2 edities op de achterzijde van De Borselse Bode (als eyecatcher voor de dienst "raamfolie" geloof ik).

Waar je mij kunt spotten? Ik doe geen meetings of shows of iets dergelijks, daar vind ik mijn auto niet "waardig" genoeg voor.

Groeten, Dutchbase

Mooie vectra Patrick, ziet er allemaal goed uit zeker na de achterlicht transplantatie. Strakke bak. Welkom trouwens!

dutchbase zei:
@Dennis: Ja, mijn auto staat sinds de laatste 2 edities op de achterzijde van De Borselse Bode (als eyecatcher voor de dienst "raamfolie" geloof ik).

Waar je mij kunt spotten? Ik doe geen meetings of shows of iets dergelijks, daar vind ik mijn auto niet "waardig" genoeg voor.

Groeten, Dutchbase
Ja klopt idd, vanwege de raamfolie!

Maar ik bedoel met spotten.. waar ik je evt tegen kan komen op de weg ;)

hoi patrick welkom hier, mooie vectra man ziet er goed uit hoor, alleen die lexus achterlichten vind ik persoonlijk niet staan op de kleur van de auto, die donkere staan echt goed hoor.

grtz een andere opel rijder.....