• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Duurzaamste bandendressing

Zoals het hoort... zwart zonder overmatige glans :!

Wolfgang Black Diamond

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

:-)^

Precies! +1!
Juist daarom ben ik een jaar geleden ook overgegaan op de Wolfgang. Ik vind het het prijsverschil met de Poorboys meer dan waard

Zo, die banden dressing van Wolfgang is echt mooi. Zo wil ik het ook op mijn banden eigenlijk.
Ik heb zelf die van Poorboys BnB, alleen daar ben ik niet zo tevreden over.
Alleen de BnB is wel superzuinig, ik heb nu een bijna volle fles ervan en vind het zonde om deze niet meer te gebruiken

GWBoes zei:
Voor duurzaamheid heb ik goede ervaring met Valma bandenzwart :lol .

Is wel heel goor spul, is meer dunne zwarte verf dan een tire dressing en dat merk je ook als je het op iets anders krijgt dan de banden. En het is redelijk moeilijk om een mooi strak resultaat te krijgen.

Ik weet niet of wat ik heb gebruikt hetzelfde is als die in de Carclean.com shop staat, ik heb namelijk een 5 liter blik.

Jup Jup,

Ook 5 liter blik altijd gebruikt @ work, alu recht blik met rode dop, die altijd vastgeplakt zit vanwege het bandenzwart wat op de randen blijft zitten,^^

Deze blijft wel lang zwart inderdaad +2 weken zeker :ja

Het opbrengen gaat wel wat lastiger, omdat het vloeibaar is, deed ik het in een glazen potje, een kwast erbij en dan de band "verven" met bandenzwart. Pas wel op met spetten op de velg wat je bijna niet kunt voorkomen dat je het gelijk afneemt met een doek anders krijg je het bijna niet meer van de velg af en het verven op de band kan spetten op de lak/handen, groot nadeel van dit product!!

je kan de megs hot shine ook mat maken, moet je hem enkel even na wrijven..
zal morgen eens een setje doen, en het laten zien, dan word hij wel echt diep zwart, zonder die vieze glans..

maar nu... rij ik maar even rond met glanzende banden:lol

tamer zei:
Zo, die banden dressing van Wolfgang is echt mooi. Zo wil ik het ook op mijn banden eigenlijk.
Ik heb zelf die van Poorboys BnB, alleen daar ben ik niet zo tevreden over.
Alleen de BnB is wel superzuinig, ik heb nu een bijna volle fles ervan en vind het zonde om deze niet meer te gebruiken

geloof me: neem de Wolfgang en je laat de PB ter plekke staan. Mijn BnB is nog voor zeker 80% - 85% vol, maar heb hem sinds de Wolfgang niet meer gebruikt. :)

@ Aron

als ik jou plaatje zie komt er maar 1 ding in mij op
SOUL+GLO.webp

Moet gaan kiezen tussen deze twee: Migliore bella lustra en Wolfgang. Vind de Wolfgang finish erg mooi, mooie mat zwarte look.

@thabird

vind je het geen "plaatje":-"
in het echt, glimt hij echt heel erg vies..
mischien morgen maar eens afhalen, of nog kijken of ik hem na kan vegen (word ie wel matter van)

ach ik weet nog de tijd dat ik natural look , of , trim restorer op me banden smeerdde:lol