• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Edwin

edeluyck

Detailing addict
16 jan 2009
20
60
Ik ben geen forummens, maar wens mij toch aan te melden op dit forum, al
was het maar om Tim en zijn team te bedanken voor de hulp, bijstand en
vertrouwen bij mijn bestellingen:cool: . Via via kwam ik hier terecht en vind het één van de
beste forums en internetwinkel. Duidelijk, overzichtelijk en... bijstand door
mensen met ervaring.
Dank zij dit forum( en de leden natuurlijk) heb ik een vrij mooie verzameling produkten
opgebouwd, maar ik zou begot niet meer weten wat allemaal... eerst nog plaats vinden
om alles te ordenen.
Verder ben ik een B uit Ninove en mijn hobby is alles met een motor. Ik ben nu 60
en heb eindelijk wat tijd om wagens te onderhouden. Ik ben een Honda fanaat met
een CR-V, Jazz en motor Deauville. Als ik er ooit in slaag zet ik eens een foto op dit forum
maar een zestiger en computers... :schaam wij doen ons best... ;)
Wat ik nog zoek is een lak(laag)diktemeter... enig idee?
Groeten

Edwin
 
Welkom, alweer een Belg erbij :-" . Mijn lakdiktemeter haalde ik ergens. Hoop dat ik die link mag plaatsen, CC heeft immers geen lakdiktemeters in zijn assortiment. Mocht het evenwel niet mogen, sorry :schaam !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Edwin! Welkom op het forum! Was alles goed aangekomen? Was een aardige klus om het allemaal in te pakken :D je gaat in ieder geval echt goed van start, top!
 
Aan allen en iedereen bedankt voor de verwelkoming.. :party:
Megane bedankt voor de tip.. wordt in overweging genomen... en ik denk dat de inpakker van dienst
bij CC (blijkbaar Dibbuz) beter weet wat er allemaal inzit, want ik heb alles uitgepakt maar nog niet geplaatst.
Ik heb wel vandaag de Heavy Duty (met SSF) gebruikt en moet zeggen prima spul... dikke laag schuim
(zelf te regelen) en inderdaad het grofste vuil was weg... en hij was echt vuil. (smerig...:| )