• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Een auto fanaat

Zuyd

Detailing addict
14 jun 2017
40
63
27
Zeist
Hallo allemaal,
Na een lange tijd van stilzwijgend meelezen ga ik me toch maar eens voorstellen.

Ik ben Mike, 20 jaar, woon in omgeving Zeist en ben al vanaf het eerste uur auto fanaat, dit is overgekomen vanuit m'n vader. Samen met hem heb ik ook een eigen werkplaats. Van hem heb ik van alles geleerd ( van motorisch tot spuiten en schade herstellen en restaureren) alleen detailen dat is weer een vak apart. Ik ben veel aan het lezen om kennis te vergaren en heb zelfs een extra kast gekocht in me werkplaats om die te kunnen omdopen tot detailkast met daarin alle spullen opgeborgen om auto's helemaal showroom klaar te maken.

Inmiddels heb ik al het eea via het forum weten te bemachtigen aan spullen en gaat er binnenkort een grote bestelling aankomen om de set compleet te maken om een full detail te doen.

Verder ben ik in het dagelijks leven naast me HBO studie Built environment, adviseur bij een zorgverzekeraar en in de weekenden en avonduren zijn sporten (boksen, fitness, hardlopen, obstacle running) en auto's de grootste bezigheid.

Mijn dagelijkse auto is een Vw Golf 5 GT sport uit 2007 (200pk) met iets meer dan een ton op de teller die ik sinds een maand heb. (deze heb ik zelf uit Duitsland gehaald) Verder heb ik nog een Vw Polo en een 2 Alfa Giulia's uit 1967 ( dit zijn restauratie projecten).

Mochten er nog vragen zijn stel ze gerust!

Gr

Mike







 

Bijlagen

  • IMG-20170709-WA0019.jpeg
    IMG-20170709-WA0019.jpeg
    237 KB · Weergaven: 184
  • IMG_20170703_222253.jpg
    IMG_20170703_222253.jpg
    245,1 KB · Weergaven: 210
  • IMG_20170703_222234.jpg
    IMG_20170703_222234.jpg
    213,5 KB · Weergaven: 210
Hoi Mike, welkom hier bij de club! Druk baasje zo te lezen. Succes met detailing en vooral je Alfa's.:heart_eyes:
ik zal zeker zodra ik verder ben met de Alfa's foto's posten :D

Verder iedereen bedankt voor het welkom! Inmiddels heb ik maar 2 extra kasten aangeschaft om alle spullen netjes te kunnen bergen :)