• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

een hele goeie vrijdag

mart bmw7.nl

Detailing rookie
6 sep 2009
96
0
een hele goeie vrijdag

vrouwtje aan het werk de kleine naar de dagopvang

en de zon die scheen hmmmm een mooie combinatie dacht ik toen ik vannochtend wakker werd

eerst troetel ff gewassen

daana gehele auto gekleid inc ramen en koplampglazen

daarna weer in de wax gezet en hier en daar wat extra aandacht gegeven met een polish

en zie hier het resultaat
screencap_1158.jpg

screencap_1159.jpg

screencap_1160.jpg

screencap_1161.jpg

screencap_1162.jpg

screencap_1163.jpg

screencap_1164.jpg

en geen last van de rug door ( S )marts poets wagentje

DSC00887.jpg

ik ben tevreden met het resultaat
natuurlijk weer een buurman die zei van al dat poetsen das niet goed voor de lak
heb toen ff geantwoord kijk dat is nou een antwoord van iemand die niet graag poetst toen was het stil en liep lampie weer door L-)
:)
 
Yeah, het detail seizoen is weer officieel van start gegaan. Pracht! Wat ik zo mooi vind aan deze BMW is dat de "oude" modellen zo mooi blijven. Bij vele merken doet het nieuwe model van een auto je de oude vergeten. Een BMW is en blijft mooi.
 
LB zei:
Yeah, het detail seizoen is weer officieel van start gegaan. Pracht! Wat ik zo mooi vind aan deze BMW is dat de "oude" moddellen zo mooi blijven. Bij vele merken doet het nieuwe model van een auto je de oude vergeten. Een BMW is en blijft mooi.

Dat vind ik niet bij alle Bimmers, maar deze 7-serie is net als de 5-serie uit hetzelfde tijdperk bijna iconisch mooi. De eerste Beagle Bimmers waren niet echt mijn smaak. Deze ziet er helemaal top uit! Inclusief kleine wielen en ballonbanden. :)^
 
@DKBM; OK enkele uitzonderingen daargelaten :), maar zoals je al aangeeft is het op de oudere 5-serie en deze 7-serie zeker van toepassing. Wat mij betreft ook voor de 8-serie, om maar te zwijgen van de oudere M3
 
dankje heb mn best gedaan

vind dat je bij een oude auto niet de nieuwste velgen dr onder moet doen ik ga voor de
OEM look lekker orgineel rijd het lekkerst vind ik


DKBM zei:
Dat vind ik niet bij alle Bimmers, maar deze 7-serie is net als de 5-serie uit hetzelfde tijdperk bijna iconisch mooi. De eerste Beagle Bimmers waren niet echt mijn smaak. Deze ziet er helemaal top uit! Inclusief kleine wielen en ballonbanden. :)^
 
Prachtig resultaat! Mooie glans! En inderaad mooi standaard houden en geen 20'' klappers er onder zetten! Mooi wagen, de mooiste 7 serie.
 
Prachtig resultaat, enne eerlijk is braaf ik heb compleet niets met Bmw, behalve met dit model 7 serie, en dan het liefst nog in of Donker blauw zoals deze of donker groen metalic :)^
 
is orient blau overdag donker blauw savonds en s'nachts heel donker blauw tot zwart

jammer alleen dat ze bij de nieuwere modellen niet meer zn mooie blauwe kleur hebben

vind een sand beige interieur het mooist en na al die jaren zie het dr beter uit dan menig 7 met een zwart interieur
binnen kort maar een de verzameling gliptone maar ff uittesten :)^

Lexusfreak zei:
Prachtig resultaat, enne eerlijk is braaf ik heb compleet niets met Bmw, behalve met dit model 7 serie, en dan het liefst nog in of Donker blauw zoals deze of donker groen metalic :)^