• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Een nieuw forumlid stelt zich voor

HenH

Detailing rookie
27 aug 2013
3
0
Ik zal mij ook even voorstellen.
Mijn naam is Harm en woonachtig in een dorpje in zuid-west Friesland.
Sinds vorige week in het bezit van een auto, mijn eerste:)
Na wat zoeken via google over hoe je een auto goed schoon maakt ben ik op dit forum terecht gekomen, er ging een wereld voor mij open.
Ik ben nog een leek op het gebied van detaillen en het jargon dat gebruikt wordt, maar begin steeds meer te begrijpen.
De eerste klus die ik binnenkort aan wil pakken is het reinigen en voeden van mijn lederen stoelen, banken en de rest van het interieur.
Voordat ik het durf om het exterieur aan te pakken moet ik eerst het één en ander lezen en de schoonmaakmiddelen verzamelen.:-d
Er komt bij het exterieur nogal wat bij kijken vind ik.
Misschien is er iemand die mij wegwijs wil maken in het schoonmaken en detaillen van het exterieur? Ik zou het zeer op prijs stellen.
Hier nog een foto van mijn auto.

9623430746_a70b629442_c.webp

Ik ga weer verder met lezen!

HenH, Welkom hier met je mooie A3! De velgen staan hem erg goed!

Misschien is dit wat voor je?
https://forum.Carclean.com/cc_postsm336424/Audi-S-RS-meeting-15-september-Vliegkamp-Valkenburg.aspx#post336424

Bedankt ShuttersPeet.
De velgen maken de auto wel af vind ik.
Die meeting had ik ook al gezien.
Eerst moet de auto maar eens goed schoon, anders durf ik mij daar niet te vertonen:p

Welkom! Veel plezier op dit forum!

Vond dit type tot enkele jaren terug niet mooi; maar nu behoren ze tot mijn favorieten. Geweldig mooi!

Das nergens voor nodig hoor. Er is wel een show&shine maar dat zijn maar zo'n 25 Audi's. De rest, 300stuks, komen voor de rest van de activiteiten èn natuurlijk om Audi's te kijken.
Dus tot de 15de.....:-"

HenH;340158 zei:
Bedankt ShuttersPeet.
De velgen maken de auto wel af vind ik.
Die meeting had ik ook al gezien.
Eerst moet de auto maar eens goed schoon, anders durf ik mij daar niet te vertonen:p

Welkom met de A3, veel voor te krijgen, veel mee te doen.
Have fun met het leren/detailen!

Grt, Dennis