• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Een nieuweling erbij

Hallo mensen,

Ik ben Bas, 41 jaar en wil eindelijk ook eens leren om zelf als een prof te gaan poetsen etc. Laatst ben ik met mijn auto naar een professioneel schadebedrijf met een restyler geweest (klein deukje) en ik heb de auto meteen laten polijsten en poetsen. Wat een tovenaars zijn dat!! Respect!!

Ik rijd een Volvo XC90 D5 automaat Exclusive, full-options en getuned. Meest fantastische auto die ik ooit heb gereden! Dit is alweer mijn derde Volvo op rij; hiervoor had ik een V70-T5R en een S60 D5; ook heel leuk maar dit is leuker. In het verleden veel verschillende auto's en merken gereden dus heb wel enig vergelijkingsmateriaal.

Ben geen autogek maar ik wil mijn Tonka wél graag goed onderhouden (bijv. geen wasstraten enzo!) Vandaar dat ik zelf eens aan de slag wil gaan. Ik ben een beginneling; op dit moment zijn al mijn shampoo's en waxen op (of heb ze weggeknikkerd) dus kan ik met een schone lei beginnen:roll

Hierna ga ik de eerste vragen maar eens stellen op het forum omdat een aantal dingen me niet duidelijk zijn.

Alvast bedankt voor jullie reacties, tips, adviezen etc.

Groeten uit de witte wereld in Ruurlo!

Welkom Bas !
Begin met het stappenplan goed door te nemen ( machinaal of handmatig ), scheelt een boel uitzoeken in elk geval

Welkom,

Maar men moet beseffen dat dit je enorm gaat aantasten zelle, eens je dat virus te pakken hebt, is er geen weg terug...:-b

Ik wens je veel lees en poetsplezier !

Mini.:-)^

Welkom hier. Succes met lezen op dit forum :rules

En pas op, verslaving ligt op de loer.....:bad

Welkom,

Als je de links uit de ondertekening van Mk-us hebt gelezen ben je al een eind :-b
Veel plezier met lezen en gebruiken.

Hans

Welkom Bas als beginnende poetser raad ik je aan om een keer een [WORKSHOP] DAP Clinic : DAP500/DAP900 bij cc te volgen
je leert veel kan en mag alles vragen en je krijg een goeie uitlego:-)