• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

kleine polijstmachine voor erbij

@Ric325i, heb je het verlengasje er ook bij?

Ik ben al weken aan het twijfelen. Wel een PXE kopen of niet kopen, marktplaats in de gaten aan het houden (veel plezier met de PXE @Evt ). Zal ik mijn Flex 7-12 80 dan wegdoen. Al diverse forumleden gevraagd naar hun ervaringen. Bij CC geïnformeerd. Meestal duurt het even voordat ik mezelf heb overtuigd dat het een goede keus zal zijn.
 
  • Leuk
Reactions: Evt
Ik heb lang getwijfeld of 'em aan te schaffen en heb er geen moment spijt van.
Heb de set toen over de grens gekocht in september 2022 voor € 328 euro euro. Goedkoper kon ik 'em toen niet vinden.

Ik heb hem nu compleet met een 25mm, 50mm en 75mm backingplate samen bijbehorende pads en extension bar. Ik gebruik de machine met de 3mm, 6mm en 12mm excenter adapter.
 
Reactie van Nick had de mijne kunnen zijn. Ik heb er ook geen seconde spijt van gehad. Het is even een investering, maar je krijgt er heel veel plezier, gemak en ontspanning voor terug!
 
Je kunt hem altijd kopen, gebruik en wanneer je ontevreden bent, terug sturen. Of bij een tweedehands model door verkopen. Is Vgm een populaire machine dus hij zal vlot verkocht zijn.
Enige kosten zijn dan je pads die hebt aangeschaft