• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Een paar foto's van onze collectie (magazijn)

Het valt me vooral op dat alles los uitgestald staat.
Voordeel is dat het order-picken dan wel lekker makkelijk is natuurlijk. :)^

Ben benieuwd naar je 360-foto. ;)
 
Kijk dat is nog eens een voorraad (al krijg ik wel rillingen van die laatste foto, doet me denken aan vroeger voordat ik toe trad tot de wondere wereld van het detailen:grinning: ). Nu nog een stellinkje met Dodo.

Gr. Bas
 
Ik dacht dat die laatste foto jouw favoriet was Bas? ]d~^

Dodo is coming up.

Wat wel interessant is: kijk op de een na laatste foto en dan rechtsbovenin. Daar zie je mooie houten doosjes staan. :ja :)^
 
De Wolfgang Füzion Estate Wax met certificaat en 1x gratis refill? Ben benieuwd naar een review tov de Dodo Supernatural en bv de Swissvax saphir of concorso.

Gr. Bas
 
Lekker overzichtelijk Tim! Op merk gesorteerd zo te zien.
Wat me eigenlijk nog het meest verbaast is dat je überhaupt een magazijn kunt vullen met al die detailingsproducten, m.a.w. er zijn er nog zoveel meer dan ik dacht!
En dan verkoop je nog niet eens Car Tech of Swissvax! ;)
 
Freaky1975 zei:
Lekker overzichtelijk Tim! Op merk gesorteerd zo te zien.
Wat me eigenlijk nog het meest verbaast is dat je überhaupt een magazijn kunt vullen met al die detailingsproducten, m.a.w. er zijn er nog zoveel meer dan ik dacht!
En dan verkoop je nog niet eens Car Tech of Swissvax! ;)

Ha Frank, moet je toch maar eens langskomen! En bedankt voor het compliment allemaal; ik houd nl. het magazijn op orde...althans, dat probeer ik met zoveel chaotische mannen die er in rondlopen]-0
 
Spiegel je het magazijn dan ook? :weetniet

Aangezien het er zo strak naastelkaar inzit!

Zelf spiegel ik mijn afdeling in de winkel... Maar volgens mij
is jullie magazijn jullie winkel :roll :-"

Want ik ga dus echt niet het magazijn spiegelen :)_[]
En als er nu eens klanten komen :p
Zien die dan dat magazijn/winkel/opslagplaats ook? (omdat het er zo netjes uitziet)
of is het om het voor jullie zelf overzichtelijk te houden?8-o
 
SpeeDJ zei:
Freaky1975 zei:
Lekker overzichtelijk Tim! Op merk gesorteerd zo te zien.
Wat me eigenlijk nog het meest verbaast is dat je überhaupt een magazijn kunt vullen met al die detailingsproducten, m.a.w. er zijn er nog zoveel meer dan ik dacht!
En dan verkoop je nog niet eens Car Tech of Swissvax! ;)

Ha Frank, moet je toch maar eens langskomen! En bedankt voor het compliment allemaal; ik houd nl. het magazijn op orde...althans, dat probeer ik met zoveel chaotische mannen die er in rondlopen]-0

Ik heb je al beloofd dat ik binnenkort een keertje kom buurten, als mijn drukke schema het toe laat. Maar je doet 't hardstikke goed met dat magazijn, bijna net zo goed als dat waar ik dagelijks rondloop en dat is 2 volle verdiepingen... Nehhhhh just kidding, ziet er prima uit!
Wel opvallend dat die chaotische mannen het niet zelf netjes houden, zoals bij het detailen van hun bolides... rofl
 
PT Cruiser zei:
Zorg maar voor een goede alarminstallatie!

Een heel mooi magazijn heb je daar.
Die is er uiteraard, anders wordt het verzekeren denk ik wat lastiger?
 
Eens met m'n voorganger... Bedrijfsruimte is voordelig, en je koopt hier nog een leuke boerderij voor een redelijk bedrag... :cool:

Kom maar Tim, ik help wel zoeken... ;)