• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Een voorstelling van Eric H

Eric H

Detailing rookie
17 jul 2011
2
0
Tja, aangezien ik het wachtwoord van mijn oude login niet meer wist ( en ondertussen ook van internet provider ben gewisseld, dus mijn email adres ook gewijzigd is ) heb ik maar een nieuwe account aangemaakt.

Miijn vorige account kan dus gewist worden Tim :-b ( was trouwens Eha )

Door verschillende omstandigheden ben ik al langere tijd niet meer op het carclean forum geweest. ( gezomdheid, drukte, nieuwe baan etc. Etc. )

Ik ben dus Eric, ondertussen al weer 36 jaar oud, getrouwd, heb een dochter van 9.
In het dagelijkse leven doe ik wat dingen met auto materialen.

Afgelopen zaterdag met een vriend van me naar de summer meet geweest, en ik heb weer zin in het poetsen. Iets wat lange tijd niet aanwezig is geweest.

Heb zelfs vandaag de cabrio van mijn broer eens goed aangepakt, en het resultaat mag er zijn.
Ik ben trouwens geen plaatser van foto's e.d. En zal dus ook meer lezen dan reageren.

Tim, afgelopen zaterdag melde je me dat je me nog een pb had gestuurd.
Ik weet niet of dit een belangrijke was, anders moet je hem maar even opnieuw sturen, maar nu naar mijn nieuwe account.
( voorheen was ik bij je bekend als De Brandweer, door de rode A4 Avant die ik had )

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik ze graag........
 
Halllo,

Welkom(terug) op het forum enne die foto's MOET niet hoor :D (maw jij bent een "mol" :ja )

Veel leesplezier hier dus!

Danny