• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eenvoudig doseren Monello - Artico Magico Snow Foam - 5000ml (102648)

Busahans

Detailing rookie
9 mei 2014
2
0
Hey allen, onlangs was ik de review van die monello artico magico snow foam aan het lezen en het viel mij op dat er veel klachten waren ivm het doseren van het product, ik heb het product ondertussen aangeschaft en heb een simpele oplossing.

Wat heb je nodig : een pompje van een oude zeepfles, een boor, een beetje TEC7 of PVC lijm en een stukje flexibel buisje (optioneel)

Werkwijze :

1) pompje zeepfles + stukje flexibele buis (optioneel)

3101af84-336f-4c3e-b443-e7ad7f0e2518.webp

2) Schuif stukje flexibele buisje (schuin afgesneden onderaan) over het buisje van de zeeppomp, hou het pompje naast de 5 liter fles van Monello en schuif flexibel buisje zover als nodig tot je de bodem van de Monello fles raakt

DSC_0113.webp

3) boor vervolgens een gat in het deksel van de Monello fles, schuif het pompje erin en doe wat TEC 7 of PVC lijm aan de voet zeeppompje (het stuk met de schroefdraad op) en duw het op de stop, zie eindresulaat, eenvoudig en goed

DSC_0114.webp

• Leuk
Reacties: Tim
En anders ff bij de kampeer winkel kijken. die hebben vaak tap kraantjes voor dit soort vaatjes.