• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Probleem monello lancia foam lance+ artico magico

Hmm.... 3 auto's volledig infoamen met dik schuim, met 1 volle fles en een verhouding van 1:10?? Zow, dat red ik zeker niet, hoor. :p

Als ik écht dik schuim wil, moet ik naar de 1:4. Ik moet dan wel behoorlijk snel lopen met de lance, eigenlijk rennen langs de auto :p
ik gebruikte de snowfoam van Kleenfreaks ;) top product !
 
in het begin kon ik met gemak 3 auto's onder een dik pak schuim zetten...nu 1,5 fzo



Ik heb vandaag voor de eerste keer deze gefoamed met dit product. De schuim was goed bij mij maar ik geraakte niet rond om de volledige auto (BMW Touring) te doen.... de 1L fles was leeg op een minuut denk. Ik had de regeling op de Lance nochtans op minimum staan. Ik gebruik een Kärcher K3

Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
 
Zelf heb ik ook Monello lance. En een Nilfisk C110.4 (110 bar dus).
En vind dat ik ook best snel om de auto moet lopen.


1.50 minuut dus

En dan is het flesje ook helemaal leeg.
 


Ik heb vandaag voor de eerste keer deze gefoamed met dit product. De schuim was goed bij mij maar ik geraakte niet rond om de volledige auto (BMW Touring) te doen.... de 1L fles was leeg op een minuut denk. Ik had de regeling op de Lance nochtans op minimum staan. Ik gebruik een Kärcher K3

Iemand een idee wat ik verkeerd doe?

Jij zegt helemaal op het minimum maar de + en - staan voor luchtmengsel. Dus + betekend meer shampoo en minder lucht, - minder shampoo en meer lucht. Helemaal ingedraaid ga je heel snel door de shampoo heen, helemaal uitgedraaid is een hele waterige foam. Met mijn K2 had ik de knop helemaal ingedraaid en dan een halve slag weer uitdraaien. Met de K5 staat ie in het midden.
 
SJ4000. Dit is de mount voor op de fiets bijvoorbeeld.
Zie foto

faf0c84f4d497f8d3d24554db260de9b.jpg