• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eerste bestelling..

Toch ben ik het wel met Synthy eens. De start van mijn collectie was ook voor een redelijk groot bedrag. Maar als beginnend detailer moet je eigenlijk wel. Mijn collectie bestond uit een oud t-shirt, een flesje schildpad en een bus cockpitspray. Middeltjes die nu eigenlijk uit den boze zijn. Samen met Dibbuz heb ik in Berkel een mooie startersset samengesteld en nu vuil ik inderdaad gewoon aan of probeer eens iets nieuws.
 
Synthy zei:
Lijstje aangepast;

Eraf:
1 EXP Pure Sealant - 473ml

Erbij:
1 Wolfgang - Deep Gloss Paint Sealant 3.0 - 473m

vergeet niet dat de wolfgang 12- 24 uur moet drogen na t curen :-" dus droog moet staan

nicknameless zei:
In een ander topic heb ik het volgende geschreven donderdag 2 september 2010 12:15:57 :!

De DGPS gewoon aanbrengen en na het curen volgens de swiptetest afnemen.

De DGPS moet na het afnemen minstens 12 uur droog staan, d.w.z. niet in de regen of blootstaan aan een relatieve hoge luchtvochtigheid (denk aan dauw s'morgens)


Bron: www.wolfgangcarcare.com

Persoonlijk vindt ik de DGPS een van de beste sealants die er is. Dit product is misschien zelfs wel beter dan menig (carnauba)wax.

Merken door elkaar gebruiken is geen probleem of moet geen problemen geven. Let wel op dat je de volgorde goed aanhoudt: voeden -> sealen en/of waxen.
!! en aan je woon locatie(waterland) te zien wordt dat moeilijk :D
daarom is mijn keus toch voor PB EXP omdat ik niet zo lang kan wachten om erna een wax op aan te brengen, daarnaast sta ik ook buiten :confused:

 
Onno,

de DGPS moet niet 12 tot 24 uur curen, gewoon na de swipetest direct afnemen.

Pas daarna moet de DGPS minimaal 12 uur beschermd blijven tegen regen of een te hoge luchtvochtigheid
:!

Enne, ik woon niet in het Waterland, dat is een wijk verderop :-"
 
onno11 zei:
en aan je woon locatie(waterland) te zien wordt dat moeilijk :D


:D Ha, nou zeker vandaag alleen maar water gezien buiten.

Het is wel iets waar ik rekening mee zal gaan houden. Ik kan hem binnen stallen, dus regen hoeft geen probleem te zijn.
 
nicknameless zei:
Onno,

de DGPS moet niet 12 tot 24 uur curen, gewoon na de swipetest direct afnemen.

Pas daarna moet de DGPS minimaal 12 uur beschermd blijven tegen regen of een te hoge luchtvochtigheid
:!
waar zeg ik dat dan :p

Enne, ik woon niet in het Waterland, dat is een wijk verderop :-"
Synthy woont wel in Waterland w^^w
 
Gisteren mijn bestelling eindelijk mogen ontvangen (stond 1 artikel op naleveren, dus moest even geduld hebben).

Nu nog een gaatje vinden om te gaan poetsen!

Oja, nog extra een potje Migliore carnauba wax erbij gekregen, helemaal gratis! Netjes :)^ !
 
damn wat een mooie bestelling
prachtig kado'tje ook :kado :cool:
1liter Black-hole? je hebt grote plannen? :D
veel plezier ervan :cool:
 
Tja, een " kleine" rib uit het lijf.... :sob:

Veel zwart staal, veel black hole.. :D