• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

eerste gebruik van de nieuwe extractor incl pics.

bassochist

Detailing addict
17 jul 2008
463
62
nou vandaag bij cc, de ntsr20 opgehaald, en natuurlijk gelijk uitgeprobeert, de handleiding is in het duits, maar met voldoende foto's en alles wijst voor zich, alleen het blokje om de pijp mee op te kunnen hangen is niet helemaal duidelijk of ik doe het waarschijnlijk verkeerd, maar goed wieltje eronder, bak leeghalen, stukje schuim om korf heen, slangen aansluiten, tankje vullen met apc+ en lauw water, en gaan met die banaan.

hier de pics, van mijn vloermatten.
rechtse gedeelte is behandelt links is vorige week gestofzuigd.
matje3.webp

matje2.webp

matje.webp

voor de rest het apparaat heeft meer dan voldoende zuigkracht om alles uit de bekleding te kunnen zuigen, de sproeistraal is flink stevig, de machine en de accesoires voelen goed aan qua degelijkheid, en bovendien is alles makkelijk te bedienen en te demonteren.
de kleine zuigmond kan het goed bijbenen, zuigt nagenoeg alles op wat er op gesproeid wordt.

en als alles goed gaat heb je dit over.
vies smerig water, met 2 vingers schuim zoals het hoort.

glasvies.webp
8-o 8-o 8-o 8-o 8-o

GADVERDAMME 8-())
Maar ja, 7 bar moet toch wel een stevig straaltje zijn :)
Die "schone" vlek aan de linkerzijde op de foto, gezien vanuit de kijker, is die ook schoongemaakt.

Maar even een vraagje;

- APC+ in de tank van de extractor, wordt dat niet afgeraden i.v.m. schade?

"ITs AMAZING " zouden ze bij Meguiars zeggen:-)^

Mooi resultaat, is volgens mij een erg degelijk apparaat.
Veel plezier ervan;)

Dat ziet er goed uit. Ik kan niet wachten tot ik kan beginnen met mijn auto. Wat voor soort reinigsmiddel wordt er meegeleverd? Ik zat nl zelf te denken om ook APC+ te gebruiken als die fles leeg is. Of die blue wonder (die groene voor vloeren).

Zo erg stinkt ie niet hoor...t´ is wel 1:200 verdunnen i.p.v. de megs APC 1:10. dan mag het wat geconcentreerder ruiken van mij. In ieder geval komt het wel op!

Je bent dus maar meteen op je matten los gegaan. Ik heb heel even geprobeerd op een deurmatje maar met de zelfde resultaten. Accesoires voelen goen en stevig aan en aan zuigkracht ontbreekt het ook niet..

Patrick zei:
Wat de ntsr20 gezien als heet of koudwater extractor?

koud

en hier nog meer donker bier.

DSC02364.webp

dit kwam van alleen de deurmatten, en ze zijn nog niet helemaal schoon.

het bijgeleverde schoonmaakmiddel doet 't ook best goed, alleen niet echt geschikt voor de auto of je moet van citroengeur houden, maar voor in de auto heb ik liever de apc+ die is wat minder aanwezig.

Vloermatten doe ik met de HDreiniger. Gewoon eruit halen, nat maken, inborstelen met allereiniger. En daarna los met de HD.

Dagje laten drogen aan de waspaal en ze zijn als nieuw!

Thegame1512 zei:
Vloermatten doe ik met de HDreiniger. Gewoon eruit halen, nat maken, inborstelen met allereiniger. En daarna los met de HD.

Dagje laten drogen aan de waspaal en ze zijn als nieuw!

wanneer je de vloermatten droogzuigt met de extractor zijn ze dezelfde dag nog droog, binnen een paar uur zelfs.

Heren,

Kunnen jullie voor mij nagaan of het stuk foam binnen (soort kegelvorm zonder punt) er werkelijk op hoort te zitten?

Hebben met een idem exemplaar bij ---CENSORED--- vandaan diverse problemen gehad dat het schuim enorm snel kapot was.

Volgens ---CENSORED--- zou het schuim er niet ophoeven, wij halen het niet uit de handleiding.

Wie wel ??????

Het schuim is er volgens mij voor om vuiligheid uit de klep te houden die daar zit, dus ik denk dat het schuim daar niet voor niets zit :no

Thnx voor het antwoord.

Wij hebben inmiddels met het nat zuigen al 3 of 4 schuimfilters naar de grootjes gehad....

Vandaar dat deze vraag begon te spelen........