nou vandaag bij cc, de ntsr20 opgehaald, en natuurlijk gelijk uitgeprobeert, de handleiding is in het duits, maar met voldoende foto's en alles wijst voor zich, alleen het blokje om de pijp mee op te kunnen hangen is niet helemaal duidelijk of ik doe het waarschijnlijk verkeerd, maar goed wieltje eronder, bak leeghalen, stukje schuim om korf heen, slangen aansluiten, tankje vullen met apc+ en lauw water, en gaan met die banaan.
hier de pics, van mijn vloermatten.
rechtse gedeelte is behandelt links is vorige week gestofzuigd.
voor de rest het apparaat heeft meer dan voldoende zuigkracht om alles uit de bekleding te kunnen zuigen, de sproeistraal is flink stevig, de machine en de accesoires voelen goed aan qua degelijkheid, en bovendien is alles makkelijk te bedienen en te demonteren.
de kleine zuigmond kan het goed bijbenen, zuigt nagenoeg alles op wat er op gesproeid wordt.
en als alles goed gaat heb je dit over.
vies smerig water, met 2 vingers schuim zoals het hoort.
8-o 8-o 8-o 8-o 8-o
hier de pics, van mijn vloermatten.
rechtse gedeelte is behandelt links is vorige week gestofzuigd.
voor de rest het apparaat heeft meer dan voldoende zuigkracht om alles uit de bekleding te kunnen zuigen, de sproeistraal is flink stevig, de machine en de accesoires voelen goed aan qua degelijkheid, en bovendien is alles makkelijk te bedienen en te demonteren.
de kleine zuigmond kan het goed bijbenen, zuigt nagenoeg alles op wat er op gesproeid wordt.
en als alles goed gaat heb je dit over.
vies smerig water, met 2 vingers schuim zoals het hoort.