• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

eerste gebruik van de nieuwe extractor incl pics.

Heb de mijne al meerdere keren gebruikt, totaal geen problemen er mee. Doe je er iets verkeerds mee of zoiets? :weetniet

bassochist zei:
glasvies.webp
8-o 8-o 8-o 8-o 8-o

Net Grolsch :lol

stimpy68 zei:
Heb de mijne al meerdere keren gebruikt, totaal geen problemen er mee. Doe je er iets verkeerds mee of zoiets? :weetniet

Eerst auto geheel stofzuigen met de gewone huis stofzuiger, matten ook uitkloppen.

Dan insprayen, in laten trekken, motor aan en opzuigen van de vloeistof (die zie je duidelijk door het zuigmondje naar binnen gaan)

In het afvalwater zitten verder geen scherpe stukjes o.i.d. en toch lijkt het foam het telkens te begeven.

Janus zei:
krijg je er ook koppijn van?

nee dat niet, maar 't drinkt gewoon niet lekker weg, van oranjeboom krijg je koppijn, en ik woon zowat naast de heineken, dan ga je dus echt geen grolsch drinken, doe mij maar een lekkere heineken waarvan de flessen nog niet door de pasteur zijn geweest, die zijn 't lekkerst.

Binnetie zei:
Jullie bedoelen dat zwarte stukje foam wat je over de onderkant van de motor plaatst?

yep dat is 'm idd, is die schuimrubberen zak die om de korf heen moet.

bassochist zei:
nee dat niet, maar 't drinkt gewoon niet lekker weg, van oranjeboom krijg je koppijn, en ik woon zowat naast de heineken, dan ga je dus echt geen grolsch drinken, doe mij maar een lekkere heineken waarvan de flessen nog niet door de pasteur zijn geweest, die zijn 't lekkerst
ik had het over je zelfgemaakte brouwsel uit de extractor hahaha :lol

doe mij by the weg maar een BAVARIA!x-]

yep dat is 'm idd, is die schuimrubberen zak die om de korf heen moet.
Het is niet een zak bij mij, maar een een soort hele brede zweetband (kan het ff niet anders verwoorden). Hij sluit wel af omdat de bodem van de korf dicht is.