Afgelopen week ben ik voor het eerst aan de slag gegaan met de DAP 900. Testobject was een zwarte Hyundai i20.
Hier zijn de stappen die ik gevolgd heb:
- Wassen met Adams Car Shampoo
- Ontijzeren met Nanolex Iron Remover
- Kleien met Poorboy's klei en Spray & Wipe
- Drogen met Monello doeken.
- Monello Mezzo op oranje op voorkant auto (Motorkap, voorschermen en voorbumper)
- Monello Veloce op geel op rest van de auto (Ik heb nog geen goede lamp, dus misschien zag ik het gewoon niet goed, maar Mezzo op geel of oranje gaf minder correctie dan op de voorkant)
- Monello Finale op wit op de hele auto.
- Chemical Guys M-seal, twee laagjes.
Jammer genoeg heb ik niet al te veel goede foto's kunnen nemen. (Slecht licht en slechte camera) Ik denk dat ik toch maar eens een goeie lamp moet kopen. Heeft iemand suggesties? Faro en TuffMax lampen zijn momenteel in de aanbieding.
Hieronder dan toch enkele foto's
En wat foto's van erna:
Hier zijn de stappen die ik gevolgd heb:
- Wassen met Adams Car Shampoo
- Ontijzeren met Nanolex Iron Remover
- Kleien met Poorboy's klei en Spray & Wipe
- Drogen met Monello doeken.
- Monello Mezzo op oranje op voorkant auto (Motorkap, voorschermen en voorbumper)
- Monello Veloce op geel op rest van de auto (Ik heb nog geen goede lamp, dus misschien zag ik het gewoon niet goed, maar Mezzo op geel of oranje gaf minder correctie dan op de voorkant)
- Monello Finale op wit op de hele auto.
- Chemical Guys M-seal, twee laagjes.
Jammer genoeg heb ik niet al te veel goede foto's kunnen nemen. (Slecht licht en slechte camera) Ik denk dat ik toch maar eens een goeie lamp moet kopen. Heeft iemand suggesties? Faro en TuffMax lampen zijn momenteel in de aanbieding.
Hieronder dan toch enkele foto's
En wat foto's van erna: