• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eerste project: Seat Marbella

McShine zei:
Dat SEAT-logo op de motorkap heb je trouwens wel heeeeeeeeeeeeeeeel goed afgeplakt....:D
ik vermoed dat het niet afgeplakt is maar een blauw logo is??? aangezien het op 1 van de eerste foto's ookal blauw is...

voor de rest is dit echt wel een mooi en heel dankbaar projectautotje, en je heb ineens eens een unilak kunnen behandelen.
vind je niet veel meer he.
dikke proficiat na je korte ervaring dit resultaat al behalen is echt :party:
 
Mooi resultaat gelukkig heb jij de vervangen deur kleur nog kunnen evenaren bij de opel corsa die ik heb gedaan is het vervangen deel achter gebleven, unilak en dan vooral rood is gewoon een verblijdend resultaat mits gebruik van de juiste produkten, klopje op je schouder :)^
 
Onwijs dat je met zo een milde combinatie zoveel correctie hebt weten te bereiken.
Proficiat. Dit is een bijzonder leuke om op terug te kijken denk ik zo.
 
Die ziet er weer goed uit zeg, toppie! Van roze naar rood, en van grijs naar donkergrijs!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
...waarom ken ik nou niemand met een verweerde rode auto!?!? Die zijn het leukst om te doen.

Ziet er weer perfect uit en dat voor relatief weinig inspanning (lees zwarte pad en finale).

Groeten,

Robert
 
Ik heb er een!! :-"

Als het goed is moet ik vandaag mijn DAP binnen krijgen, maar een extra is natuurlijk geen bezwaar. :-b

Mooi resultaat inderdaad. Ik hoop dat mijn roze auto ook zo'n verbetering kan krijgen.
 
Echt een waanzinnig verschil. Wel heel dankbaar zo'n detail job, met een prachtig resultaat. Well done :)^