• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Effe voorstellen

_PJG_

Detailing trainee
7 jan 2019
16
28
Hey mede - auto liefhebbers

Ik heb de carclean-webshop toevallig ontdekt opzoek naar een goede velgenreiniger, sinds die dag is er een hele nieuwe wereld open gegaan.
Na een jaar, vele uren youtube kijken en stiekem meelezen op dit forum dacht ik dat het eens tijd werd om me te registeren.

Ik ben een autoliefhebber van 28 en woon in het mooie België. Ik rijd met een BMW 320i (e91) Monaco blauw.

Mijn verzameling ondertussen:

- Kenotek brilliant wash
- Kenotek wheel cleaner ultra
- Soft 99 fusso coat
- Autofinesse verso (apc)
- Gyeon glass
- Gyeon prep
- Gyeon tire
- 303 aerospace protectant

- Gyeon silk dryer xl
- Monello Senza Acqua Piazza Trio
- Monello picollo nero (gratis gekregen bij bestellingen, heerlijke doekjes)
- Monello peluche verde (gratis bij bestelling)
- Valet pro Advanced Microfibre Cloth 5-pack
- Mothers wheelbrush

(man man man wat een lijstje als je het zo opsomt...)

Ik hoop in de nabije toekomst tijd te vinden om mijn motorruimte eens goed schoon te maken en de BMW in de wax te zetten. Mss dat ik nog een kleisetje bestel, ga toch nog een nieuwe shampoo bestellen (ik twijfel een beetje tussen poorboys super slick & suds en gyeon bath, suggesties zijn altijd welkom)

Grts PJ
 
  • Leuk
Reactions: Nick1407
Welkom op het forum! :)

Foto's van je Beamert zijn altijd welkom.


Vanwaar de twijfel tussen specifiek die twee shampoos? Elke (pure) shampoo die Carclean aanbiedt is prima, vandaar dat het veelal aankomt op persoonlijke voorkeur. ;)
 
  • Leuk
Reactions: _PJG_
Welkom op het forum PJ.

+1 voor @Quantoxx - alle (kwaliteits)-shampoos doen wel wat ze moeten doen. Staar jezelf niet blind op "dat ene, beste product". Bestel eerst de ene en als de bodem in zicht komt, dan de volgende keer de andere. Gewoon proberen en vergelijken. Gyeon is niet in heel kleine verpakkingen leverbaar maar Poorboy's World heeft wel samples - leuk om te testen! ;)
 
  • Leuk
Reactions: Foxbo
Thx, wou een fototje toevoegen maar heb geen idee hoe dat moet  ja dacht wel dat beide shampoos goed waren maar ik dacht ik check eens bij de pro's ;) dan wordt het poorboys om eens te testen
 
Welkom op het forum,

Het is idd een lijstje dat al kan tellen, maar dit breidt enkel nog uit hoor!!
#virus

En om de keuze NOG wat moeilijker te maken...
Ik heb laatst de Nanolex pure shampoo gebruikt en dit is voor mij echt een blijvertje. Ik heb de Gyeon Bathe essence staan en reeds gebruikt, maar persoonlijk vind ik de Nanolex aangenamer.
Daar kan je dacht ik ook samples van verkrijgen.
 
  • Leuk
Reactions: _PJG_
De Super Slick & Suds is er als sample en de Nanolex Pure Shampoo ook. Verder is ook de Dodo Juice Born to be Mild als sample verkrijgbaar.
Ik ken zelf de Poorboys World niet, maar de Dodo Juice BtbM, Nanolex Pure Shampoo, Mothers California Gold Car Wash en Monello Lavare zijn allemaal prima shampoos.

Om een foto toe te voegen: als je een bericht intikt dan zie je links onderaan deze knop:
2019-01-07 13_17_06-Window.png
 
  • Leuk
Reactions: _PJG_ en Nick1407
Sinds deze post is er nog een kleine bestelling van carclean toegekomen
 

Bijlagen

  • IMG_20190115_150509.jpg
    IMG_20190115_150509.jpg
    98,7 KB · Weergaven: 86
  • Leuk
Reactions: Rednose

Vergelijkbare onderwerpen