• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

effe voorstellen

megane_cc

Detailing rookie
7 sep 2008
467
0
Ben Dominique, 46jaar, sinds enkele maanden trotse eigenaar van een nieuwe Megane coupé cabrio in de kleur zwart metaal, schitterende wagen in die kleur maaaarrrr....wat een onderhoud vergt dat :D , bijgevolg ben ik in mijn speurtocht naar goeie onderhoudsprodukten terecht gekomen bij Meguiar's. Na een detailday te hebben gevolgd al (gespreid over enkele aankopen) voor een klein fortuin producten bijeen gekocht en ben er erg tevreden van. Op zoek naar nog enkele zaken van Meguiar's die in B blijkbaar niet meer te vinden zijn ben ik bij Carclean terecht gekomen die deze spullen (al dan niet nog tijdelijk) wel nog blijkt te verkopen en de eerste bestelling is inmiddels gebeurd. Nooit te oud om te leren over andere kwaliteitsproducten (mogelijks goedkoper, duurder dan Meguiar's kan haast niet zeker :roll ) ga ik dit forum op de voet volgen.

spiegels2.jpg
 
welkom, zwart blijft de mooiste kleur om te doen, maar word ook weer het snelst smerig
en een boel mensen maken hier de overstap van Meguiars naar Poorboys met een boel producten
 
Ik soms ook alleen daar ben ik PPatrick ik heb u volgens mij wel eens wat advies gegeven.