• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Effe voorstellen

Dimitri

Detailing addict
31 jul 2011
103
65
Hallo,

Ik ben dus Dimitri, 19 jaar en ik kom uit Belgie. Ik ben op carclean terecht gekomen via het autoforum, waar grandscenicman me vertelde over dit forum :cool

Zelf ben ik een beginnend detailer, en deze week volgt normaal gezien mijn eerste full detail op mijn auto. Mijn hobby's zijn voetbal en mijn auto: een Golf MK2.

IMG_3068.webp

Mark1986 zei:
Strakke foto! En een lekkere oude bak! Die zal er zichtbaar van opknappen na je full-detail ;)
Bwoa, lak ziet er nog zeer goed uit voor zijn leeftijd! Ik heb hem al eens in het voorjaar gekleid, en mijn pa is toen bezig geweest met de poliermachine. Maar ik was/ben niet tevreden over het resultaat, ik zie nog teveel swirls en dergelijke. Nu wil ik er echt een dag voor vrij maken en een goed resultaat neerzetten ,^^